• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
6

تمدید مجدد مهلت ارسال پیشنهادات توسط شرکت Piaggio

  • کد خبر : 18702
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
تمدید مجدد مهلت ارسال پیشنهادات توسط شرکت Piaggio

مدیر شرکت هوافضایی Piaggio برای بار دوم به سازنده ایتالیایی مهلت داد تا نظر خود را برای ادامه کار اعلام کند. این تاخیر به دلیل اختلال ناشی از شیوع ویروس کرونا، رخ داد. این مهلت ۲۵ روزه، (از ۴ تا ۲۹ می) و به دلیل بحران بین‌المللی کرونا بوده است. اولین مهلت در ۲۴ مارس […]

مدیر شرکت هوافضایی Piaggio برای بار دوم به سازنده ایتالیایی مهلت داد تا نظر خود را برای ادامه کار اعلام کند. این تاخیر به دلیل اختلال ناشی از شیوع ویروس کرونا، رخ داد.

این مهلت ۲۵ روزه، (از ۴ تا ۲۹ می) و به دلیل بحران بین‌المللی کرونا بوده است. اولین مهلت در ۲۴ مارس اعلام شد. نیکاسترو می‌گوید، تمدید این مهلت، امکان مشارکت گسترده در روند فروش را خواهد داشت.

Piaggio در ماه دسامبر سال ۲۰۱۸، پس از خروج ابوظبی از این شرکت که تنها سهامدار آن بود، کمک دولتی قابل‌توجهی را دریافت کرد. (فرآیندی در ایتالیا که به طور خاص با هدف پرداختن به ورشکستگی صنعتی و تجدید ساختار شرکت‌ها انجام می‌شود.)

این شرکت هواپیمایی دارای سفارشات و تعهداتی به دولت ایتالیا به ارزش ۹۰۰ میلیون یورو است. این موارد باعث شده تا Piaggio را برای خریدار بالقوه جذاب‌تر کند.

چهل کمپانی ابراز علاقه کرده‌اند که تمام یا بخشی از سهام شرکت  Piaggio  را مالک شوند مانند: صنایع سازنده P180 Avanti twin-pusher و نوع بدون سرنشین آن، P1HH Hammerhead. اما نیکاسترو قصد دارد Piaggio را به طور کامل به یک خریدار واگذار کند.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=18702

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.