• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
7

تمدید تعطیلی سایت های تولیدی شرکت بوئینگ

  • کد خبر : 18377
  • ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۶:۵۳
تمدید تعطیلی سایت های تولیدی شرکت بوئینگ

شرکت Spirit AeroSystems از تصمیم بوئینگ مبنی بر تمدید تعطیلی کارخانه‌های خود در ایالت واشنگتن، برای بعد از ۸ آوریل، حمایت می‌کند. Spirit  می‌گوید: “ما در حال ارزیابی مجدد برنامه‌های بوئینگ هستیم که برای ۸ آوریل برنامه ریزی شده بود. ما به محض صحبت با مشتریان درمورد وضعیت، اطلاعیه‌های بیشتری در مورد فعالیت خود در […]

شرکت Spirit AeroSystems از تصمیم بوئینگ مبنی بر تمدید تعطیلی کارخانه‌های خود در ایالت واشنگتن، برای بعد از ۸ آوریل، حمایت می‌کند.

Spirit  می‌گوید: “ما در حال ارزیابی مجدد برنامه‌های بوئینگ هستیم که برای ۸ آوریل برنامه ریزی شده بود. ما به محض صحبت با مشتریان درمورد وضعیت، اطلاعیه‌های بیشتری در مورد فعالیت خود در هفته‌های آینده ارائه خواهیم داد.”

سایت‌های شرکتSpirit  که قرار بود در ۸ آوریل بازگشایی شوند، شامل تأسیساتی در ویچیتا، کانزاس، سان‌آنتونیو، تگزاس و تولسا و مک آلستر هستند. اما در ۵ آوریل به دلیل اعلام بوئینگ مبنی بر تعلیق فعالیت کارخانه‌ها، این شرکت اعلام داشت که تا اطلاع ثانوی، سایت های خود را در ایالت واشنگتن بازگشایی نخواهد کرد.

پس از مثبت شدن آزمایش تست ویروس کرونای چندین کارمند بوئینگ، این شرکت در ۲۵ مارس تأسیسات خود را در پایگاه Moses، واشنگتن و سیاتل تعطیل کرد. تعطیلی بوئینگ در ابتدا دو هفته به طول انجامید.

همچنین Spirit  در ۲۵ مارس فعالیت‌های خود را برای از سر گرفتن عملیات بوئینگ متوقف کرده است.

اگرچهSpirit  برنامه‌های خود را متوقف کرده است، اما سایر فعالیت‌های آن همچنان ادامه دارد، از جمله سایت و کارخانه ۷۸۷ کارولینای جنوبی که از مشتریان نظامی و ایرباس پشتیبانی می‌کند.


 

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=18377

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.