• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
6

تلاش ارتش ایالات متحده برای مدرنیزاسیون ناوگان بالگردی خود

  • کد خبر : 18617
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
تلاش ارتش ایالات متحده برای مدرنیزاسیون ناوگان بالگردی خود

علیرغم تلاش‌های بسیار برای نوسازی ناوگان، بالگردهای موجود در ارتش ایالات متحده به طور فزاینده‌ای در حال فرسوده شدن هستند. طراحی بالگردهایی نظیر Boeing AH-64 Apache ،CH-47 Chinook و Sikorsky UH-60 Black Hawk مربوط به دهه‌های گذشته است و در طول زمان، به همان میزان پیشرفت کرده و با اضافه کردن تجهیزات به آن ها، […]

علیرغم تلاش‌های بسیار برای نوسازی ناوگان، بالگردهای موجود در ارتش ایالات متحده به طور فزاینده‌ای در حال فرسوده شدن هستند.

طراحی بالگردهایی نظیر Boeing AH-64 Apache ،CH-47 Chinook و Sikorsky UH-60 Black Hawk مربوط به دهه‌های گذشته است و در طول زمان، به همان میزان پیشرفت کرده و با اضافه کردن تجهیزات به آن ها، وزن شان افزایش یافته است.

با توجه به تمرکز واشنگتن بر آماده‌سازی در نبرد با چین و روسیه، ارتش ایالات‌متحده قصد دارد نسل جدیدی از بالگردها را با سرعت بالاتر و قدرت تهاجمی بیشتر، تولید کند.

Bell و تیم Sikorsky-Boeing به ترتیب، به توسعه طراحی Tiltrotor و طراحی بالگردهای ترکیبی به عنوان هواپیماهای احتمالی Future Long Range Assault Aircraft می‌پردازند. هر دو کاربردی بوده، اما پیچیده و گران قیمت به نظر می‌رسند.

در همین حال، Bell & Sikorsky به دنبال فرصت برای طراحی هواپیمای شناسایی نظامی آینده هستند که قادر به جنگیدن در محدوده باریک کلان شهرها باشند.

اما تاریخ نشان می‌دهد که بالگردهایی با ازتفاع کم و سرعت پرواز پایین، حتی برای دشمنان نسبتاً ساده، یک هدف بزرگ محسوب می شوند. از مناطق به دام افتاده که خدمه UH1 Huey در جنگ ویتنام ادعا می کنند به دست گرفتند تا مبادله مسیر پروازی Black Hawk که در Mogadishu سقوط کردند، خلبانان ارتشی نیازی به یادآوری خطراتی که ممکن است در انتظار باشد ندارند.

ارتش ایالات‌متحده در تلاش است تا با استفاده از تجهیزات هوایی (سلاح‌های سبک و سیستم‌های بدون سرنشین) به خلبانانش اجازه دهد تا با دفاع بیشتر از خود بتوانند پیشروی کنند.

اگرچه پیچیدگی و هزینه هلیکوپترهای جدید طراحی شده ممکن است باعث ایجاد مصالحه در عملکرد و تعداد ناوگان شود، اما خلبانان آنان به تنهایی به نبرد نمی روند. *

 

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=18617

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.