• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
7

تغییر هواپیماهای ۷۷۷ برای حمل بار در سوئیس

  • کد خبر : 18770
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۲
تغییر هواپیماهای ۷۷۷ برای حمل بار در سوئیس

سوئیس در نظر دارد تا در پایان ماه می، سه هواپیمای ۷۷۷ را به عنوان هواپیمای باری، مجدداً پیکربندی کند تا از بیش از ۱۰۰ سرویس حمل بار به آسیا و آمریکای شمالی بهره برداری کند. شرکت هواپیمایی Lufthansa می‌گوید که شبکه جدید پروازی برای انتقال محموله ایجاد خواهد شد که روزانه سه پرواز به […]

سوئیس در نظر دارد تا در پایان ماه می، سه هواپیمای ۷۷۷ را به عنوان هواپیمای باری، مجدداً پیکربندی کند تا از بیش از ۱۰۰ سرویس حمل بار به آسیا و آمریکای شمالی بهره برداری کند.

شرکت هواپیمایی Lufthansa می‌گوید که شبکه جدید پروازی برای انتقال محموله ایجاد خواهد شد که روزانه سه پرواز به شانگهای و دو پرواز در روز از زوریخ به پکن انجام می‌دهد.

در هفته نیز دو پرواز در شیکاگو و توکیو انجام می‌شود، در حالی که پروازها به بانکوک و سنگاپور به صورت هفتگی انجام خواهد شد.

این شرکت هواپیمایی می‌گوید: “پیش‌بینی می‌شود مقاصد بیشتری تا چند هفته آینده به شبکه جدید اضافه شود.”

قبل از بحران ویروس کرونا، سوئیس فقط حمل و نقل bellyfreight انجام می‌داد.

از پایان ماه مارس، سوئیس بیش از ۸۰ پرواز حمل بار را از آسیا به سوئیس به منظور حمل و نقل تجهیزات پزشکی برای سیستم مراقبت‌های بهداشتی سوئیس انجام داده است.

پروازهای اضافی برنامه‌ریزی شده “به نمایندگی از نهادهای مختلف خصوصی و دولتی” انجام خواهد ‌شد.

سوئیس می‌گوید، در نظر دارد تا صندلی‌های کلاس economy سه فروند از دوازده فروند هواپیمای ۷۷۷-۳۰۰ER خود را حذف کند تا تقاضای روز افزون ظرفیت حمل بار هوایی را برآورده سازد. براساس این پیشنهاد، بیش از ۸۰۰ صندلی در پایگاه هواپیمایی زوریخ حذف خواهند شد.

وب سایت این خط هوایی اعلام کرده که هر یک از هواپیماهای ۷۷۷-۳۰۰ER سوئیس با ۸ صندلی درجه یک، ۶۲ صندلی business و ۲۷۰ صندلی economy پیکربندی شده است.

این شرکت هواپیمایی گفته است: “این تغییرات به تضمین تحویل مداوم و منظم کالاها و در نتیجه، به حفظ ارتباط بهینه سوئیس با جهان در شرایط دشوار فعلی کمک خواهد کرد.”

اطلاعات ناوگان سیریوم نشان می‌دهد که سوئیس دارای ۹۱ فروند هواپیما است که شامل Airbus A220، جت‌های A320 ، A330-300 ، A340-300 و ۷۷۷-۳۰۰ER است. قبل از بروز بحران ویروس کرونا، این شرکت، هواپیماهای Embraer 190 را به صورت wet-lease (همراه با خدمه و بعضاً سوخت) از شرکت هواپیمایی Helvetic Airways مستقر در زوریخ اجاره می‌کرد.

سه فروند A220-100 و سه فروند A220-300، یک A320neo سوئیسی، یک فروند A330، پنج فروند A340-300 و چهار فروند ۷۷۷-۳۰۰ER در حال حاضر فعال می‌باشند و بقیه ناوگان بلااستفاده و در انبار است.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=18770

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.