• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
8

تعطیلی کارخانجات غیر ژاپنی شرکت هواپیمایی میتسوبیشی

  • کد خبر : 19248
  • ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶
تعطیلی کارخانجات غیر ژاپنی شرکت هواپیمایی میتسوبیشی

شرکت هواپیمایی میتسوبیشی در حال تعطیل کردن همه کارخانجات غیر ژاپنی خود است و قصد دارد جهت جلوگیری از فشار هزینه‌ها در اثر رکود ناشی از ویروس کرونا، فعالیت‌های SpaceJet را به دفتر مرکزی خود در ناگوایا، ژاپن باز گرداند. به عنوان بخشی از این اقدامات این شرکت آزمایش پرواز هواپیمای منطقه‌ای SpaceJet M90 خود […]

شرکت هواپیمایی میتسوبیشی در حال تعطیل کردن همه کارخانجات غیر ژاپنی خود است و قصد دارد جهت جلوگیری از فشار هزینه‌ها در اثر رکود ناشی از ویروس کرونا، فعالیت‌های SpaceJet را به دفتر مرکزی خود در ناگوایا، ژاپن باز گرداند.

به عنوان بخشی از این اقدامات این شرکت آزمایش پرواز هواپیمای منطقه‌ای SpaceJet M90 خود را متوقف کرده و توسعه هواپیمای ۷۶ نفره  M100 خود را متوقف خواهد کرد. هواپیمای میتسوبیشی در حال آزمایش پرواز M90 در ایالات متحده و ژاپن بود.

این شرکت می‌گوید برای صدور گواهینامه M90 تلاش خواهد کرد، اگرچه این فعالیت‌ها اکنون به سمت اعتبارسنجی و سایر کارهای اداری تغییر می‌کند. میتسوبیشی می‌گوید: این شرکت همچنین پس از رسیدن به اهداف بودجه‌بندی جدید، مجوز M90 را دوباره ارزیابی می‌کند.

شرکت هواپیمایی میتسوبیشی هیچ تغییری را در برنامه‌های خود اعلام نکرده است و بر اساس آن پروژه CRJ Bombardier را با مبلغ ۵۵۰ میلیون دلار خریداری خواهد کرد. البته چند هفته پیش، میتسوبیشی و بمباردیر گفتند که قرارداد در تاریخ ۱ ژوئن به پایان می‌رسد.

هفته گذشته اخباری مبنی بر کاهش SpaceJet به نصف توسط میتسوبیشی برای سال ۲۰۲۱ منتشر شد. MHI همچنین اعلام کرد که توسعه هواپیمای M100 را که در ایرشو ۲۰۱۹ در پاریس نمایش داده بود را بررسی خواهد نمود.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=19248

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.