• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
7

تست چهارم پرواز XQ-58A Valkyrie

  • کد خبر : 17032
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۴
تست چهارم پرواز XQ-58A Valkyrie

آزمایشگاه تحقیقات نیروی هوایی ایالات متحده (AFRL) هواپیمای بدون سرنشین و کم هزینه خود بنام XQ-58A Valkyrie را برای چهارمین بار با موفقیت به پرواز درآورد. AFRL می‌گوید، این هواپیما که توسط Kratos Defense & Security ساخته شده است، از یوما در آریزونا پرواز کرده و با موفقیت در بیابان فرود آمده است. XQ-58A تمام […]

آزمایشگاه تحقیقات نیروی هوایی ایالات متحده (AFRL) هواپیمای بدون سرنشین و کم هزینه خود بنام XQ-58A Valkyrie را برای چهارمین بار با موفقیت به پرواز درآورد.

AFRL می‌گوید، این هواپیما که توسط Kratos Defense & Security ساخته شده است، از یوما در آریزونا پرواز کرده و با موفقیت در بیابان فرود آمده است.

XQ-58A تمام اهداف آزمایش خود را برآورده کرده و پرواز خود را توسعه داده است، از جمله پروازهای آن پرواز در ارتفاع بالا جهت جمع آوری داده است.در کل پنج پرواز با اهدافی شامل ارزیابی عملکرد سیستم، عملکرد آیرودینامیکی و سیستم‌های پرتاب و بازیابی برای XQ-58A برنامه ریزی شده است. پرواز پنجم، برای اواخر سال ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی شده است، و توانایی آن را برای پشتیبانی از نیازهای عملیاتی نشان می‌دهد.

XQ-58A  به گونه ای طراحی شده است که نسبت به وسایل نقلیه سنتی با خلبان یا بدون موتور (در حالی که قادر به دستیابی به همان مأموریت های مهم است)، بسیار ارزان قیمت‌تر می‌باشد. این پهپاد به علت ارزان قیمت بودن، در جنگ‌ها به تعداد زیادی ساخته می‌شود.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=17032

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.