• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
7

تست قطعات ترموپلاستیک شرکت Aerospace GKN برای بهره‌برداری در عمودپرواز Bell V-280 Valor

  • کد خبر : 19627
  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲
تست قطعات ترموپلاستیک شرکت Aerospace GKN برای بهره‌برداری در عمودپرواز Bell V-280 Valor

شرکت GKN Aerospace چند قطعه کامپوزیتی شامل یک Ruddervator و دو پنل دسترسی را که با فشرده‌سازی از مواد زاید تولید شده، در ژوئن سال ۲۰۱۹ به Bell تحویل داد. اجزای تازه نصب شده در حال حاضر بیش از ۱۲ ساعت در پروازهای آزمایشی V-280 استفاده شده‌‌اند، از جمله این پروازها در طول مدت تست، […]

شرکت GKN Aerospace چند قطعه کامپوزیتی شامل یک Ruddervator و دو پنل دسترسی را که با فشرده‌سازی از مواد زاید تولید شده، در ژوئن سال ۲۰۱۹ به Bell تحویل داد.

اجزای تازه نصب شده در حال حاضر بیش از ۱۲ ساعت در پروازهای آزمایشی V-280 استفاده شده‌‌اند، از جمله این پروازها در طول مدت تست، پرواز خودکاری است که اخیراً تکمیل شده است.

خلبانان تست بل از ادغام یکپارچه قطعات تازه نصب شده راضی هستند و خاطرنشان کردند که V-280 همچنان در مانورهای آزمایشی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته است. این امر باعث شده تا هواپیمای V-280 که به تازگی تکمیل سال دوم تست های پرواز را جشن گرفته، به عنوان یکی از اولین هواپیماهای نظامی باشد که توانسته با اجزای ارتجاعی پرواز کند.

Ruddervator سطوح کنترل یک هواپیما با پیکربندی دم V شکل هستند. شرکت GKN Aerospace به عنوان شریک تیم Bell، کامپوزیت و ترموست V-Tail هواپیما را طراحی و تولید کرده است.

Bell V-280 Valor برای انتخاب به عنوان هواپیمای تهاجمی دوربرد آینده ارتش آمریکا (FLRAA) در حال رقابت است. Ruddervatorهای ترموپلاستیک پیشرفته به طور قابل توجهی وزن، هزینه و تعداد قطعات را کاهش می‌دهند.

به موازات این برنامه، تیم طراحی جهانی GKN همچنان به همکاری خود با شرکت بل برای بهینه‌سازی طراحی V-Tail برای برآورده کردن نیازهای مشتری در برنامه FLRAA ادامه می‌دهد.

دو پنل دسترسی با قالب فشرده از بازیافت مواد زاید ترموپلاستیک و از دو Ruddervator ساخته شده و در یک برنامه تحقیقاتی TPC-Cycle هلندی به سرپرستی Saxion توسعه یافته است. GKN Aerospace یک شریک در این برنامه تحقیقاتی است.

GKN Aerospace یک پیشرو در فناوری قطعات ترموپلاستیک است و دارای سابقه طراحی رادر، الویتورها و پنل‌های بدنه از جنس ترموپلاستیک در طیف وسیعی از جت‌های تجاری است.

ایجاد این فناوری در بستر نظامی، فرصت‌هایی را برای استفاده گسترده‌تر در بازار دفاعی فراهم می‌کند. کامپوزیت‌های ترموپلاستیک از نظر وزن، هزینه، زمان تولید و تأثیرات زیست محیطی ویژگی‌های منحصر به فردی دارند.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=19627

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.