• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
6

تست اجزای هلیکوپتر HH-60W توسط Sikorsky

  • کد خبر : 17825
  • ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۱
تست اجزای هلیکوپتر HH-60W توسط Sikorsky

Sikorsky در حال آزمایش چگونگی تعامل اجزای هلیکوپتر HH-60W موجود در نیروی هوایی ایالات متحده است تا از ارسال داده‌های بلادرنگ به خلبانان و خدمه در مأموریت ها اطمینان حاصل نماید. Gregory Hames، مدیر این نوع بالگردها در Sikorsky گفت که نیروی هوایی ایالات متحده (USAF) از این شرکت درخواست کرده تا پیشنهاد تولید با […]

Sikorsky در حال آزمایش چگونگی تعامل اجزای هلیکوپتر HH-60W موجود در نیروی هوایی ایالات متحده است تا از ارسال داده‌های بلادرنگ به خلبانان و خدمه در مأموریت ها اطمینان حاصل نماید.

Gregory Hames، مدیر این نوع بالگردها در Sikorsky گفت که نیروی هوایی ایالات متحده (USAF) از این شرکت درخواست کرده تا پیشنهاد تولید با نرخ کامل (FRP) را تا پایان سال ۲۰۲۰ ارائه دهد. این درحالی است که این شرکت در تاریخ ۲۷ فوریه اعلام کرد که USAF قرارداد دوم را برای تولید اولیه با نرخ کم (LRIP) (به ارزش بیش از ۵۰۰ میلیون دلار) برای ۱۲ هواپیمای دیگر منعقد کرده است.

اکنون Sikorsky ملزم به تولید ۳۲ فروند HH-60W تحت قرارداد برنامه CRH شده است: ۴ هواپیمای مدل توسعه مهندسی (EDM) پرواز، ۵ هواپیمای آموزش توسعه سیستم (SDTA) پرواز، یک مربی سیستم ایرفریم، ۱۰ هلیکوپتر LRIP Lot 1 و ۱۲ هواپیما از LRIP Lot 2 در قرارداد جدید.

هامس گفت ۷ هواپیما در حال پرواز هستند: یکی در Owego در نیویورک؛ ۲ فروند در Duke Field در پایگاه نیروی هوایی اگلین، فلوریدا؛ و ۴ فروند در وست پالم بیچ، فلوریدا. دو هواپیمای دیگر نیز در Connecticut قرار دارند: یکی در حال آماده‌سازی برای عملیات پرواز و دیگری در حال تکمیل مونتاژ نهایی است.

هامز گفت که اعطای قرارداد USAF برای LRIP Lot 2، دو ماه زودتر، نشان‌دهنده همکاری و روابط کاری Sikorsky با نیروی هوایی ایالات متحده است.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=17825

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.