• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
7

ترافیک در فرودگاه‌های آسیا و اقیانوسیه در کمترین میزان خود قرار دارد

  • کد خبر : 18742
  • ۰۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰:۳۹
ترافیک در فرودگاه‌های آسیا و اقیانوسیه در کمترین میزان خود قرار دارد

به گفته شورای بین المللی فرودگاه‌های آسیا و اقیانوسیه (ACI)، به دلیل شیوع ویروس کرونا، کمترین میزان ترافیک در فرودگاه‌ها مشاهده شده است. براساس اطلاعات اولیه ترافیک که انجمن تجارت در ۲۰ آوریل منتشر کرد، ۱۸ فرودگاه در بازارهای هوانوردی مهم آسیا و اقیانوسیه و خاورمیانه، تا اواسط ماه آوریل شاهد کاهش ۹۵ درصدی میزان […]

به گفته شورای بین المللی فرودگاه‌های آسیا و اقیانوسیه (ACI)، به دلیل شیوع ویروس کرونا، کمترین میزان ترافیک در فرودگاه‌ها مشاهده شده است.

براساس اطلاعات اولیه ترافیک که انجمن تجارت در ۲۰ آوریل منتشر کرد، ۱۸ فرودگاه در بازارهای هوانوردی مهم آسیا و اقیانوسیه و خاورمیانه، تا اواسط ماه آوریل شاهد کاهش ۹۵ درصدی میزان ترافیک بودند.

Baronci، مدیرکل ACI، در بیانیه‌ای گفت: “ترافیک مسافر در منطقه آسیا و اقیانوسیه به پایین‌ترین سطح خود رسیده است. فرودگاه‌ها مجبور شده‌اند تصمیمات عملیاتی دشواری را اتخاذ کنند از جمله: بسته شدن کامل یا جزئی از ترمینال‌ها و باند فرودگاه‌ها و کاهش کارمندان در خط مقدم.”

وی هشدار داد که این اقدامات برای اینکه به حالت قبل بازگردند، زمان‌بر خواهد بود.

ACI آسیا و اقیانوسیه خواستار یک رویکرد هماهنگ بین دولت ها، قانونگذاران، مقامات بهداشتی و سهامداران حمل و نقل هوایی برای مدیریت شرایط پس از کووید-۱۹ است.

غربالگری مسافران در هنگام عزیمت و ورود، اعلامیه‌های بهداشتی برای مسافران، تغییر در بررسی‌های امنیتی فرودگاه و اقدامات لازم برای دور نگه داشتن مسافران در فروشگاه‌ها و کافه های فرودگاه از جمله اقداماتی است که ابن صنعت برای جلب اعتماد مسافران انجام خواهد داد.

Baronci گفت تا زمانی که واکسن در سطح جهان تولید شود، باید آزادی جابجایی و سفر را با این ویروس همگام نمود.” وی همچنین اظهار داشت: “این ویروس، وضعیت طبیعی جدیدی را بر ما تحمیل کرده است. یک صنعت متحد باید امکان سفر عادی را در این شرایط ایجاد کند.”

 

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=18742

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.