• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
9

تحویل اولین هواپیمای A350 XWB شرکت ایرباس با کابین صفحه لمسی

  • کد خبر : 16943
  • ۰۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۱
تحویل اولین هواپیمای A350 XWB شرکت ایرباس با کابین صفحه لمسی

  سازنده هواپیماهای اروپایی Airbus تحویل اولین A350 XWB که دارای صفحه نمایش لمسی است، را آغاز کرده است. شرکت هواپیمایی چین شرقی نخستین شرکت هواپیمایی است که دارای A350 XWB مجهز به دستگاه جدید است. کابین خلبان مجهز به صفحه نمایش لمسی با همکاری تالس توسعه داده شد. پیش‌بینی می‌شود که این دستگاه بهره‌وری […]

 

سازنده هواپیماهای اروپایی Airbus تحویل اولین A350 XWB که دارای صفحه نمایش لمسی است، را آغاز کرده است. شرکت هواپیمایی چین شرقی نخستین شرکت هواپیمایی است که دارای A350 XWB مجهز به دستگاه جدید است.

کابین خلبان مجهز به صفحه نمایش لمسی با همکاری تالس توسعه داده شد. پیش‌بینی می‌شود که این دستگاه بهره‌وری عملیاتی پیشرفته، تعامل بیشتر خدمه، تقارن کابین خلبان و مدیریت اطلاعات بهتری را فراهم سازد.

از میان شش صفحه نمایش بزرگ در کابین خلبان، سه مورد برای قابلیت لمس، دو نمایشگر بیرونی و یک نمایشگر با مرکز پایین‌تر تعبیه شده‌اند.

تولیدکننده این فناوری، تاکنون از حدود ۲۰ شرکت هواپیمایی سفارش دریافت کرده است.

پاتریک پیادرافیتا، رئیس برنامه Airbus A350 XWB گفت: “Airbus با طراحی این صفحه نمایش لمسی تعاملی جدید در کابین خلبان هواپیما A350 XWB ایجاد کرده است.

این فناوری توسط آژانس ایمنی حمل و نقل هوایی اتحادیه اروپا (EASA) تأیید شده است، این فناوری جدید از بزرگ‌نمایی و حرکات متحرک پشتیبانی می‌کند. همچنین انعطاف‌پذیری و ارتباط بهتری بین هر دو خلبان قبل از برخاستن، هنگام پرواز و آماده‌سازی رویکرد ارائه می‌دهد. علاوه بر این، با از بین بردن ورودی‌های متعدد مکان‌نما، بار کاری خلبانان را به حداقل می‌رساند و می‌تواند بین نمایشگرهای مختلف بچرخد.

A350 XWB با کمک موتورهای رولز رویس کاهش ۲۵ درصدی در مصرف سوخت و تولید گازهای گلخانه‌ای را فراهم می‌کند. همپنین دارای جدیدترین طراحی آیرودینامیکی، بدنه فیبرکربنی و بال است.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=16943

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.