• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
6

تحویل نسخه ۶ هلیکوپتر نظامی AH-64E با قابلیت منهدم کردن کشتی و پهپاد به ارتش آمریکا

  • کد خبر : 19194
  • ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
تحویل نسخه ۶ هلیکوپتر نظامی AH-64E با قابلیت منهدم کردن کشتی و پهپاد به ارتش آمریکا

ارتش آمریکا قرار است در ماه آگوست به روزرسانی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری نسخه ۶ برای هلیکوپتر نظامی Boeing AH-64E Apache را دریافت نماید. بوئینگ می‌گوید قبلاً این به روزرسانی را برای یکی از مشتریان بین‌المللی انجام داده است، هرچند که از ذکر نام این کشور امتناع می‌ورزد. این به‌روزرسانی‌ها، توانایی‌های هدف‌گیری وسایل نقلیه هوایی بدون […]

ارتش آمریکا قرار است در ماه آگوست به روزرسانی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری نسخه ۶ برای هلیکوپتر نظامی Boeing AH-64E Apache را دریافت نماید.

بوئینگ می‌گوید قبلاً این به روزرسانی را برای یکی از مشتریان بین‌المللی انجام داده است، هرچند که از ذکر نام این کشور امتناع می‌ورزد. این به‌روزرسانی‌ها، توانایی‌های هدف‌گیری وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین و دریایی را بهبود می بخشد. بخشی از توانایی دریایی AH-64E، رادار کنترل آتش یعنی AN/APG-78 Longbow Fire Control Radar است که به عنوان بخشی از به روزرسانی نسخه ۶ برای منهدم کردن کشتی بهینه سازی شده است.

TJ Jamison، مدیر فروش بین‌المللی عمودپروازها می‌گوید: “این رادار شرایط مختلف دریایی، چه دریاهای پرتلاطم و چه دریاهای آرام را در نظر می‌گیرد. همچنین می‌تواند یک کشتی سطحی را تشخیص داده و شناسایی کند و سپس آن‌ها را بر حسب اندازه طبقه‌بندی نموده و به عنوان یک نماد بر روی صفحه نمایشگرهای چندکاره واقع در داخل کابین خلبان نمایش دهد.”

بوئینگ خاطرنشان کرد که محدوده تشخیص رادار کنترل آتش Longbow از ۴٫۹۷ مایل به ۹٫۹ مایل افزایش یافته که به عنوان بخشی از به روز رسانی نسخه ۶ است.

Jamison می‌افزاید که بوئینگ نیازی به انجام سرویس‌های اضافی برای دریایی شدن AH-64E ندارد، زیرا این بالگرد قبلاً دارای ویژگی ضدخوردگی و پره‌های تاشو بوده است. با این حال، این شرکت ممکن است اصلاحاتی کوچک در روتورهای هلیکوپتر انجام دهد تا زمان لازم برای تاکردن پره‌های آن بهبود یابد.

نسخه ۶ فقط برای بالگرد AH-64E موجود است. به گفته بوئینگ، انواع AH-64D که در نوع E مجدد تولید می‌شوند، برای به روزرسانی واجد شرایط هستند.

علاوه بر به روزرسانی‌های موجود در نسخه ۶، بازتولید نوع D و تبدیل به نوع E با افزودن توربوشفت T700-701D شرکت هوانوردی جنرال الکتریک، پره‌های کامپوزیت روتور اصلی و یک سیستم درایور روتور پیشرفته، باعث بهبود عملکرد هلیکوپتر می‌شود.

ارتش آمریکا قصد دارد ۷۹۱ AH-64E را از طریق بازتولید انواع D آن و همچنین چند فروند هواپیمای جدید خریداری کند. این سازمان میخواهد از بالگردهای Apache تا سال ۲۰۶۰ بهره‌برداری کند.

علاوه بر قابلیت‌های هدف‌یابی دریایی و پهپادها، به روزرسانی نسخه ۶ شامل یک نشانگر حد اول موتور، پرتابگر موشک مدرن، یک تداخل‌سنج فرکانس راداری مدرن برای ارائه موقعیت جغرافیایی تهدیدات راداری، و یک ارتباط با برد بالتر و پهنای باند وسیعتر برای ارتباط بین پهپادها و سرنشین دارها است.

اخیراً، بوئینگ برای تولید مجدد AH-64D مصری در مدل E و همچنین فروش نمونه‌های جدید ساخت این هلیکوپتر به فیلیپین و مراکش، مجوز فروش نظامی خارجی را از وزارت امور خارجه آمریکا دریافت کرد.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=19194

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.