• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
7

تحویل اولین هواپیمای Global 5500 توسط Bombardier

  • کد خبر : 19813
  • ۰۸ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
تحویل اولین هواپیمای Global 5500 توسط Bombardier

Bombardier نخستین هواپیمای Global 5500 را در ۲۴ ژوئن به یک مشتری نامعلوم تحویل داده است و این رویداد دو سال پس از معرفی جت تجاری Global 6500 با کابین بسیار بزرگ و برد بیش تر به وقوع پیوست. این جفت که نسخه‌های به روز شده Global 5000 و ۶۰۰۰ هستند، از موتورهای جدید Pearl […]

Bombardier نخستین هواپیمای Global 5500 را در ۲۴ ژوئن به یک مشتری نامعلوم تحویل داده است و این رویداد دو سال پس از معرفی جت تجاری Global 6500 با کابین بسیار بزرگ و برد بیش تر به وقوع پیوست.

این جفت که نسخه‌های به روز شده Global 5000 و ۶۰۰۰ هستند، از موتورهای جدید Pearl 15 رولز رویس با نیروی تراست ۱۵۱۰۰ پوند بهره می‌برند و بال های آن توسط Mitsubishi Heavy Industries بازطراحی شده است. همچنین دارای کابین خلبان به روز شده با سیستم دید ترکیبی بر مبنای Collins Pro Line Fusion و یک کابین بازسازی شده می‌باشند.

برد Global 5500 حدود ۵۹۰۰ ناتیکال مایل بوده، در حالی که برد مدل ۶۵۰۰ که در دسامبر ۲۰۱۹ به خدمت گرفته شد، ۶۶۰۰ ناتیکال مایل است.

David Coleal، رئیس شرکت هواپیمایی Bombardier، می‌گوید: “تحویل این هواپیما برای کارمندان ما در ویچیتا [کانزاس] که اخیراً پروژه دقیق و کاملی را از فضای داخلی Global 5000 و ۵۵۰۰ انجام داده‌اند، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.”

سال گذشته، تجهیز و تحویل خانواده هواپیمای Global 5000 از مونترال به ویچیتا منتقل شد تا از این فضای خالی در مرکز تکمیل Bombardier مستقر در فرودگاه مونترال، برای Global 7500 استفاده شود. این هواپیما در کارخانه تولیدکننده Downsview در تورنتو مونتاژ می‌شود.

Bombardier می‌گوید سایت ویچیتا از قبل دارای سابقه‌ای غنی بوده و به عنوان مرکز تولید خانواده Learjet آغاز به کار کرده است. با گذشت سال‌ها، این شرکت عملیات تسهیلاتی را گسترش داده که شامل عملکردهای خدماتی، به اضافه فعالیت‌های تست پرواز می‌باشد.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=19813

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.