• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
7

تامین سیستم‌های پیشرفته SATCOM برای پهپاد MQ-1C ارتش ایالات متحده

  • کد خبر : 18157
  • ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۸
تامین سیستم‌های پیشرفته SATCOM برای پهپاد MQ-1C ارتش ایالات متحده

بخش سیستم‌های هوانوردی جنرال اتمیک (GA-ASI) قرادادی را برای سیستم های ارتباطات ماهواره ای پیشرفته جدید (SATCOM) به شرکت Hughes Network Systems اعطا کرده است. بر اساس قرارداد مدرن سازی لینک داده (DLM)، سیستم های SATCOM با پهپاد MQ–1C Gray Eagle ارتش آمریکا ادغام خواهند شد. این قرارداد شامل تحویل مودم‌های پیشرفته HM400، برای کاربردهای آن […]

بخش سیستم‌های هوانوردی جنرال اتمیک (GA-ASI) قرادادی را برای سیستم های ارتباطات ماهواره ای پیشرفته جدید (SATCOM) به شرکت Hughes Network Systems اعطا کرده است.

بر اساس قرارداد مدرن سازی لینک داده (DLM)، سیستم های SATCOM با پهپاد MQ1C Gray Eagle ارتش آمریکا ادغام خواهند شد. این قرارداد شامل تحویل مودم‌های پیشرفته HM400، برای کاربردهای آن در آسمان و زمین خواهد بود. مودم‌ها قادر به ادغام با فناوری‌های شکل موج وزات دفاع ایالات متحده خواهند بود. این کار نیازهای  مأموریتی منحصر به فرد ارتش آمریکا را تأمین می‌کند. 

مودم ها و به روزرسانی مداوم سیستم ماهواره‌ای، به حفظ انعطاف‌پذیری پلتفرم پهپاد Gray Eagle ارتش ایالات متحده کمک می‌کند.

شرکت‌های Hughes و Comtech Telecommunications  در زمینه فراهم نمودن تجهیزات زمینی و توسعه و ساخت فناوری شکل موج، با یکدیگرهمکاری خواهند کرد.

مدیر کل بخش دفاعی Hughes گفت: “ما بسیار هیجان زده هستیم که از GA-ASI با یک معماری مدرن، مقرون به صرفه و سیستم های باز با سرعت، انعطاف پذیری و تاب‌آوری لازم برای برآورده کردن نسل بعدی الزامات مأموریتی، برای ارتش و دیگر کاربران وزارت دفاع، پشتیبانی می‌کنیم”.

این قرارداد، تعهد هر دو شرکت را برای خدمت به ارتش ایالات متحده در زمینه قابلیت های ارتباطی پیشرفته برای پلت فرم های بدون سرنشین مهم و حیاتی ، تقویت می‌کند.

پهپاد Grey Eagle بخش مهمی از برنامه مدرن سازی هوانوردی ارتش ایالات متحده است.

این پهپاد دارای یک سیستم کنترل مقاوم در برابر خطا و یک معماری سیستم اویونیک با مقاومت ۳ برابر و نیز یک سیستم نشست و برخاست خودکار (ATLS) است.

این سیستم پاسخگوی مداوم سرویس در زمینه نظارت، شناسایی، دستیابی به هدف و نیازهای عملیات حمله است.

شرکت Hughes، در فوریه سال ۲۰۱۹، قراردادی را دریافت کرد که طی آن باید راه حل HM400 SATCOM را برای هواپیماهای نسل بعدی خود به نام MQ-9B SkyGuardian که قابلیت کنترل از راه دور را دارند، ارائه دهد.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=18157

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.