• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
7

بوئینگ مرکز پرواز بدون سرنشین تأسیس می‌کند

  • کد خبر : 13138
  • ۱۵ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲
بوئینگ مرکز پرواز بدون سرنشین تأسیس می‌کند

شرکت بوئینگ در اول آگوست سال جاری اعلام کرد که قصد تأسیس و راه‌اندازی مرکز هوافضا و پروازهای بدون سرنشین در کمبریج را دارد و مستأجر اصلی مرکز فناوری ماساچوست در میدان کندال خواهد بود. به این منظور، شرکت بوئینگ یک ساختمان ۱۷ طبقه به مساحت ۱۰۰۰۰۰ فوت مربع در منطقه کمبریج اجاره کرده است. […]

شرکت بوئینگ در اول آگوست سال جاری اعلام کرد که قصد تأسیس و راه‌اندازی مرکز هوافضا و پروازهای بدون سرنشین در کمبریج را دارد و مستأجر اصلی مرکز فناوری ماساچوست در میدان کندال خواهد بود. به این منظور، شرکت بوئینگ یک ساختمان ۱۷ طبقه به مساحت ۱۰۰۰۰۰ فوت مربع در منطقه کمبریج اجاره کرده است. طبق برنامه‌ریزی‌ زمانی انجام شده توسط بوئینگ، این مرکز تا سال ۲۰۲۰ گشایش خواهد یافت.

تأسیس مرکز پرواز بدون سرنشین توسط بوئینگ

کارمندان بوئینگ و شرکت تابعه Aurora Flight Sciences در این مرکز بر روی طراحی، ساخت و پرواز هواپیماهای بدون سرنشین و همچنین توسعه فناوری همکاری خواهند داشت. این سرمایه‌گذاری در راستای ایجاد Boeing NeXt است. Boeing NeXt سازمان جدیدی است که بر روی فناوری‌ سفرهای آینده، مانند توسعه نسل بعدی سیستم مدیریت ترافیک هوایی وسایل سرنشین‌دار و بدون سرنشین متمرکز است.

همچنین شرکت Aurora Flight Sciences، یک شرکت فناوری‌های نوآورانه است. این شرکت بر روی تولید هواپیماهای هوشمند از طریق توسعه سیستم‌های چندمنظوره و خودکار فعالیت دارد. فعالیت در مرز مشترک رباتیک هوایی و فناوری از Aurora Flight Sciences یک شرکت قوی برای ایجاد پروازهای سرنشین‌دار و بدون سرنشین ساخته است. مرکز اصلی این شرکت در ویرجینیا است و با بیش از ۵۵۰ کارمند در شش شعبه مشغول فعالیت است. (مراکز تحقیق و توسعه در ماساچوست و سوییس، کارخانه ساخت و تولید در ویرجینیای غربی و می‌سی‌سی‌پی و دفاتری در اوهایو و کالیفرنیا).

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=13138

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.