• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
7

تأیید قرارداد یالات متحده برای نوسازی ۴۳ فروند هلیکوپتر نظامی AH-64E Apache مصر

  • کد خبر : 18990
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۴:۳۸
تأیید قرارداد یالات متحده برای نوسازی ۴۳ فروند هلیکوپتر نظامی AH-64E Apache مصر

وزارت امور خارجه آمریکا قرارداد فروش نظامی خارجی احتمالی یک بسته نوسازی را برای ۴۳ فروند هلیکوپتر نظامی Boeing AH-64E Apache متعلق به مصر تصویب نمود. این معامله ۲٫۳ میلیارد دلاری تخمین زده شده، نهایی نیست، اما از طریق اعلام نیاز آژانس همکاری‌های امنیتی دفاعی به کنگره ایالات متحده در هفتم ماه می اعلام شده […]

وزارت امور خارجه آمریکا قرارداد فروش نظامی خارجی احتمالی یک بسته نوسازی را برای ۴۳ فروند هلیکوپتر نظامی Boeing AH-64E Apache متعلق به مصر تصویب نمود.

این معامله ۲٫۳ میلیارد دلاری تخمین زده شده، نهایی نیست، اما از طریق اعلام نیاز آژانس همکاری‌های امنیتی دفاعی به کنگره ایالات متحده در هفتم ماه می اعلام شده است.

وزارت دفاع امریکا می‎گوید: “مصر قصد دارد از بالگردهای AH-64 برای مدرن‌سازی نیروهای مسلح خود به منظور پرداختن به منافع مشترک ایالات متحده و مصر در مقابله با فعالیت‌های تروریستی در شبه جزیره سینا، که امنیت مصر و اسرائیل را تهدید می‌کند و ثبات منطقه‌ای را تضعیف می‌کند، استفاده کند. این فروش به اهداف نظامی مصر برای به روزرسانی قابلیت‌های خود و در عین حال افزایش قابلیت همکاری بیشتر بین مصر، ایالات متحده و سایر متحدین کمک خواهد کرد.”

طی چند دهه گذشته، ایالات متحده به مصر کمک کرده تا شورش بادیه نشین‌ها را از بین ببرد که از حملات به شهروندان و آدم‌ربایی گردشگران برای پیشبرد اهداف خود استفاده کرده‌است.

به عنوان بخشی از برنامه نوسازی، مصر ۸۸ موتور توربوشفت GE Aviation T700-GE-701D و ۴۷ سنسور دید در شب برای خلبان/ ؟؟؟، ۴۵ سامانه هشدار موشکی مشترک BAE Systems و ۹۲ سامانه موقعیت یابی جاسازی شده Honeywell/سیستم ناوبری اینرسی و سایر تجهیزات الکترونیکی و قطعات یدکی را دریافت خواهد کرد.

بسیاری از قطعات از جمله اکثر موتورهای توربوشفت T700 دوباره ساخته می‌شوند.

این توافق همچنین با تجهیزات جنگی همراه خواهد بود: لانچرهای موشک Hellfire، لانچرهای راکت ۲٫۷۵ اینچی و اسلحه‌های زنجیره‌ای M230.

آژانس همکاری‌های امنیتی دفاع می‌گوید که هیچ جبران خسارتی برای شرکت‌های مصری به عنوان بخشی از توافق بالقوه وجود ندارد.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=18990

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.