• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
7

بوئینگ در حال بازسازی ساختاری با توجه به شرایط بحران کرونا است

  • کد خبر : 18745
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۷
بوئینگ در حال بازسازی ساختاری با توجه به شرایط بحران کرونا است

بوئینگ در پی تلاش برای ساده کردن و یکپارچه سازی عملکردها، بهبود بهره وری هزینه و آماده‌سازی بهتر شرکت برای موفقیت بعد از بحران ویروس کرونا، برخی از ساختار مدیریتی خود را مورد بازنگری قرار می‌دهد. یک مقام بوئینگ گفت: “ما از بحران کرونا گذر خواهیم کرد اما اکنون خود را برای موقعیتی که به طور […]

بوئینگ در پی تلاش برای ساده کردن و یکپارچه سازی عملکردها، بهبود بهره وری هزینه و آماده‌سازی بهتر شرکت برای موفقیت بعد از بحران ویروس کرونا، برخی از ساختار مدیریتی خود را مورد بازنگری قرار می‌دهد.

یک مقام بوئینگ گفت: “ما از بحران کرونا گذر خواهیم کرد اما اکنون خود را برای موقعیتی که به طور قابل‌توجهی کوچک‌تر و رقابتی‌تر خواهد بود، آماده خواهیم کرد. این صنعت بعد از فروکش کردن شیوع بیماری همه‌گیر کرونا، ما را مجبور به تغییر اندازه، تغییر شکل و بازنگری مداوم در کسب‌وکار خود می کند.”

تغییرات اساسی که در تاریخ ۲۱ آوریل اعلام شده، شامل تشکیل یک گروه جدید به نام “عملیات سازمانی، دارایی و استراتژی” است. این بخش توسط مدیر ارشد مالی Greg Smith هدایت می‌شود که وظیفه تغییر عملکرد بوئینگ و بهبود بهره‌وری و سلامت زنجیره تأمین را برعهده دارد.

این گروه شامل “تیم های مسئول” برای عملکردهایی مانند تولید، عملیات زنجیره تأمین، امور مالی، حسابرسی شرکت‌ها، استراتژی و مدیریت خواهد بود.

معاون ارشد بخش تولید، زنجیره تأمین و عملیات بوئینگ، Jenette Ramos، وظیفه ویژه‌ای را در حمایت از گروه جدید Smith انجام خواهد داد.

بوئینگ می‌گوید: “این سازمان جدید جهانی، برتری عملیاتی و اصول ناب سازگاری را در سراسر بوئینگ و زنجیره تأمین آن به وجود می‌آورد و سلامت تولید و زنجیره تأمین شرکت بوئینگ و صنعت هوایی را بعد از اتمام بیماری  COVID-19 بهبود می‌بخشد.”

این بازسازی، ترکیب برنامه‌های قانونی و اجرایی آن خواهد بود که شامل عملکردهایی مانند کنترل تجارت جهانی، اخلاق و رفتار تجاری می‌باشد.

بوئینگ می‌گوید: “با رهبری مدیر ارشد حقوقی و معاون اجرایی Brett Gerry، بخش جدید حقوقی اضافه خواهد شد که به شرکت کمک می‌کند تا به طور فعالانه به تعهدات قانونی بپردازد.”

در بخشی از این تغییرات، بوئینگ قصد دارد تا یک مدیر ارشد جدید اضافه کند که به Gerry، رئیس اجرایی David Calhoun و کمیته حسابرسی هیئت مدیره بوئینگ، گزارشات لازم را بدهد.

بوئینگ همچنین می‌گوید که Diana Sands، معاون ارشد اجرایی و مدیریت داخلی، در اواخر سال جاری بازنشسته خواهد شد. او حدود ۲۰ سال است که در بوئینگ کار می‌کند.
بوئینگ می‌گوید که این تغییرات مدیریت آن را تسهیل خواهد کرد، کارایی را بهبود خواهد بخشید و زیرساخت شرکت بوئینگ را مقرون به صرفه می‌سازد. این شرکت اخراج ها را اعلام نکرده و تغییرات انجام شده در بخش هواپیماهای تجاری خود را فاش نکرده است.

بازسازی ها، پس از اعلامیه Calhoun در اوایل این ماه مبنی بر تحول بوئینگ برای همگام شدن با صنعت تغییر یافته توسط ویروس کرونا، انجام می شود.

Calhoun در بیانیه ای در ۲ آوریل به کارکنان گفت: “هنگامی که جهان از بیماری همه‌گیر رهایی یابد، اندازه بازار تجاری و انواع محصولات و خدماتی که مشتریان می‌خواهند و نیاز دارند، متفاوت خواهد بود. بر این اساس، ما نیاز به ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا داریم.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=18745

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.