• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
8

برنامه‌ریزی شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا جهت آغاز کسب و کار از پاییز

  • کد خبر : 18893
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۳
برنامه‌ریزی شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزا جهت آغاز کسب و کار از پاییز

Carsten Spohr، مدیرعامل گروه لوفت هانزا می‌گوید: بازار در طول تابستان ثابت می‌ماند و انتظار نمی رود تا سال ۲۰۲۳ تغییر خاصی در بازار حاصل گردد. حتی در سال ۲۰۲۳، تقاضای سفر به طور قابل توجهی پایین‌تر از سطح عادی پیش از پیدایش بحران کرونا خواهد بود. Spohr به سهامداران گفت: “در کمتر از ۶۵ […]

Carsten Spohr، مدیرعامل گروه لوفت هانزا می‌گوید: بازار در طول تابستان ثابت می‌ماند و انتظار نمی رود تا سال ۲۰۲۳ تغییر خاصی در بازار حاصل گردد.

حتی در سال ۲۰۲۳، تقاضای سفر به طور قابل توجهی پایین‌تر از سطح عادی پیش از پیدایش بحران کرونا خواهد بود.

Spohr به سهامداران گفت: “در کمتر از ۶۵ روز، از نظر حجم ترافیک هوایی به سطح ۶۵ سال گذشته بازگشتیم، اما ما برای آینده این شرکت و برای آینده‌ی حدود ۱۳۰،۰۰۰ کارمند لوفت هانزا تلاش می‌کنیم.”

لوفت هانزا با تطبیق خود برای یک بازار کوچک‌تر، هواپیماهای قدیمی خود را که پایداری کمتری دارند از ناوگان خارج کرده و ناوگان خود  را تا حدود ۱۰۰ فروند هواپیما کاهش می‌دهد. همچنین در حال مذاکره با تولید‌کنندگان است تا تحویل تجهیزات جدید را به تعویق اندازد.

اینگونه کاهش‌ها باعث می‌شود، حدود ۱۰،۰۰۰ نفر از کارمندان بیکار بمانند.

لوفت هانزا دو سال زودتر از زمان برنامه‌ریزی شده، شرکت هوایی Germanwings خود را تعطیل نمود و شرکت تابعه Eurowings خود را مجدداً با شرایط موجود تطبیق می‌دهد، همچنین برنامه کاهش هزینه‌ها به سرعت پیگیری می‌شود.

وی گفت: ” اگر بخواهیم با سه گروه اصلی هواپیمایی در ایالات متحده، چین و منطقه خلیج فارس رقابت کنیم، لازم است گروه لوفت هانزا و گروه هواپیمایی اروپا را در هر سناریو کنار هم قرار دهیم. و این هدف اصلی ما است.”

لوفت هانزا مذاکرات خود را با دولت‌های آلمان، بلژیک و اتریش ادامه خواهد داد. دولت سوئیس نیز کمک‌های مالی را تأیید کرده است، اگرچه این بسته هنوز در تصویب مجلس است.

هزینه‌های ثابت برای کارکنان، هواپیماها، سوخت و مواد بدان معنی است که در حال حاضر فقط برای عملیات می‌توان حدود ۱ میلیون یورو در ساعت هزینه کرد. در حال حاضر حدود ۷۰۰ فروند از ۷۶۰ فروند هواپیمای مسافربری زمین‌گیر هستند و سطح مسافر در بهترین حالت ۱٪ از تعداد مسافران سال گذشته است. Spohr خاطرنشان می‌کند: “ما عملاً هیچ درآمدی نداریم. ارقام اولیه از دست دادن ۱٫۲ میلیارد یورو برای ماه‌های ژانویه تا مارس را نشان می‌دهد، و امکان دارد سه ماهه دوم وضع وخیم‌تر گردد.”

تقاضای پرواز برای باربری تنها نقطه امید است و باعث می‌شود لوفت هانزا صندلی‌های چهار فروند ایرباس A330 را خارج کرده تا از این طریق بتواند از آن برای خدمات حمل و نقل استفاده کند.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=18893

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.