• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
8

بررسی سیستم ضبط پرواز Bek Air توسط بازرسان روسیه

  • کد خبر : 16907
  • ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۸
بررسی سیستم ضبط پرواز Bek Air توسط بازرسان روسیه

بازرسان روسی به بررسی و تجزیه و تحلیل سیستم ضبط پرواز هواپیمای Bek Air Fokker 100  که در ۲۷ دسامبر در حین بلند شدن از آلماتی سقوط کرده است، پرداختند. وزارت صنعت قزاقستان می‌گوید که این سیستم های ضبط از میان لاشه هواپیما پیدا شده است و برای تجزیه و تحلیل به کمیته هوانوردی میان […]

بازرسان روسی به بررسی و تجزیه و تحلیل سیستم ضبط پرواز هواپیمای Bek Air Fokker 100  که در ۲۷ دسامبر در حین بلند شدن از آلماتی سقوط کرده است، پرداختند.

وزارت صنعت قزاقستان می‌گوید که این سیستم های ضبط از میان لاشه هواپیما پیدا شده است و برای تجزیه و تحلیل به کمیته هوانوردی میان ایالتی روسیه در مسکو منتقل خواهد شد.

نخست وزیر قزاقستان، عسکر مامین، که ریاست کمیسیون تحقیق را بر عهده دارد، می‌گوید هدف از این تحقیق، ارائه یافته های مقدماتی تا ۱۰ ژانویه است.

دفتر نخست وزیر اظهار داشت که این هواپیما هنگام برخاستن در ساعت ۰۷:۲۱، ارتفاع کم کرده است، در حالی که سرویس Z92100 به نور سلطان را آغاز کرده است.

سرویس ناوبری هوایی قزاقستان اعلام کرده است که مشکلی در ساعت ۰۷:۲۲ رخ داده است، همان زمانی که ارتباط رادار قطع شده و زنگ خطر به صدا درآمده است.

۹۸ سرنشین از جمله ۵ عضو خدمه در هواپیما بودند و این جادثه منجر به مرگ ۱۲ تن شده است. ۵۳ نفر دیگر در بیمارستان بستری شده‌اند که وضعیت ۱۷ تن از آن ها وخیم است.

شرکت‌های هواپیمایی قزاقستان Air Astana ، Qazaq Air و SCAT برای کمک به مسافران آسیب دیده در پی این سانحه، وارد کار شدند.

Bek Air  قرار بود در سال جاری و آغاز سال ۲۰۲۰ به چندین مقصد داخلی دیگر از جمله شیمکنت، اورالسک و پاولودار پرواز کند. دولت می‌گوید نزدیک به ۹۸۰۰ مسافر در تاریخ ۳ تا ۱۰ ژانویه در Bek Air پرواز رزرو کرده‌اند.

 

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=16907

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.