• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
7

بررسی راه‌حل‌های حمل و نقل هوایی شهری توسط ایرباس و سنگاپور

  • کد خبر : 17364
  • ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴
بررسی راه‌حل‌های حمل و نقل هوایی شهری توسط ایرباس و سنگاپور

ایرباس و سازمان هواپیمایی کشوری سنگاپور (CAAS) برای کشف راه‌حل‌های حمل و نقل هوایی شهری تفاهم نامه‌ای را در سنگاپور امضا کردند. در این توافق‌نامه، Airbus و CAAS با همکاری یکدیگر، در توسعه خدمات حمل و نقل هوایی شهری، از پهپادها (UAS) استفاده خواهند کرد. ایرباس می‌گوید: “طرفین به طور خاص برای تحقق سیستم مدیریت […]

ایرباس و سازمان هواپیمایی کشوری سنگاپور (CAAS) برای کشف راه‌حل‌های حمل و نقل هوایی شهری تفاهم نامه‌ای را در سنگاپور امضا کردند.

در این توافق‌نامه، Airbus و CAAS با همکاری یکدیگر، در توسعه خدمات حمل و نقل هوایی شهری، از پهپادها (UAS) استفاده خواهند کرد.

ایرباس می‌گوید: “طرفین به طور خاص برای تحقق سیستم مدیریت و کنترل ترافیک همکاری خواهند کرد.”

هر دو طرف همچنین امکان‌پذیری و الزامات مورد نیاز برای خدمات بیشتر حمل و نقل هوایی شهری، از جمله راه‌حل‌های حمل و نقل بار و مسافر را بررسی می‌کنند.

ایرفرامر اظهار می‌کند: “هدف از این همکاری این است که خدمات و پلت فرم های UAM را در محیط شهری سنگاپور به واقعیت تبدیل کرده و به تقویت بهره‌وری صنعت و بهبود ارتباط منطقه‌ای کشور در سنگاپور کمک کند.”

Airbus و CAAS پیش از این، در سال ۲۰۱۶ با یکدیگر همکاری کردند تا آزمایش‌های اثبات طرح مفهومی را- تحت عنوان Airbus Skyways- برای سیستم‌های هوایی بدون سرنشین ایجاد کنند.

در سال ۲۰۱۹، این آزمایشات با تحویل بسته‌ها به پردیس دانشگاه ملی سنگاپور و همچنین تحویل قطعات و مواد مصرفی با چاپ ۳ بعدی به کشتی‌هایی که در سنگاپور لنگر انداخته بودند، به پایان رسید.

مدیر کل CAAS، کوین شوم می‌گوید: “CAAS از توسعه سودمند حمل و نقل هوایی شهری پشتیبانی می‌کند. این چشم انداز در سنگاپور انجام می‌گیرد، جایی که برای حل مشکلات، مقابله با چالش‌ها و توسعه سنگاپور به عنوان یکی از برجسته‌ترین شهرهای جهان، از فناوری استفاده می‌شود”.

 

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=17364

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.