• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
6

بالن ارتباطی – تأمین و ارایه خدمات به زائرین در ایام اربعین

  • کد خبر : 13177
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹
بالن ارتباطی – تأمین و ارایه خدمات به زائرین در ایام اربعین

کمیته هماهنگی پروژه اربعین در پژوهشگاه فضایی با موضوع استقرار بالن ارتباطی برای تامین و ارایه خدمات مورد نیاز زائران تشکیل جلسه داد. به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سومین جلسه کمیته هماهنگی پروژه اربعین پژوهشگاه فضایی ایران به منظور ارایه خدمات اینترنتی به زائرین اباعبدالله (ع) با […]

کمیته هماهنگی پروژه اربعین در پژوهشگاه فضایی با موضوع استقرار بالن ارتباطی برای تامین و ارایه خدمات مورد نیاز زائران تشکیل جلسه داد.
بالن ارتباطی - تأمین و ارایه خدمات به زائرین در ایام اربعین
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، سومین جلسه کمیته هماهنگی پروژه اربعین پژوهشگاه فضایی ایران به منظور ارایه خدمات اینترنتی به زائرین اباعبدالله (ع) با حضور رییس پژوهشگاه فضایی ایران در محل پژوهشکده سامانه‌های حمل و نقل فضایی این پژوهشگاه تشکیل شد.
این کمیته به منظور انجام هماهنگی‌ها و تعاملات لازم برای ارایه سرویس‌ها و خدمات ارتباطی به زائرین در ایام اربعین در سطح پژوهشکده سامانه‌های حمل و نقل فضایی پژوهشگاه فضایی ایران تشکیل شده است.
بنابه گزارش رسیده، در ایام اربعین امسال، پژوهشگاه فضایی ایران همچون سال گذشته با استقرار بالن، بخشی از خدمات ارتباطی مورد نیاز زائرین را برقرار می کند.
طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر شده است سامانه‌های تهیه شده برای سال‌جاری از لحاظ ظرفیت، مشخصات کنترلی و هدایتی و نیز نوع محموله‌های بکار گرفته شده ارتقا پیدا کند.
لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=13177

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.