• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
8

بازگشایی بخش عمده‌ای از شبکه شرکت هواپیمایی Ryanair از ابتدای ماه جولای

  • کد خبر : 19049
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۰:۳۱
بازگشایی بخش عمده‌ای از شبکه شرکت هواپیمایی Ryanair از ابتدای ماه جولای

Ryanair قصد دارد از ابتدای ماه جولای، به منظور بازگردان عملیات حمل و نقل هوایی به حالت اول وپیش از بحران ویروس کرونا، ۹۰% از پروازهای خود را از سر بگیرد. با وجود اینکه بخش اعظم این شبکه هواپیمایی قرار است مجدد فعالیت خود را آغاز کند، اما این پروازهای روزانه فقط ۴۰% از برنامه […]

Ryanair قصد دارد از ابتدای ماه جولای، به منظور بازگردان عملیات حمل و نقل هوایی به حالت اول وپیش از بحران ویروس کرونا، ۹۰% از پروازهای خود را از سر بگیرد.

با وجود اینکه بخش اعظم این شبکه هواپیمایی قرار است مجدد فعالیت خود را آغاز کند، اما این پروازهای روزانه فقط ۴۰% از برنامه پرواز معمولی این شرکت را تشکیل می‌دهد.

شرکت Ryanair  اعلام داشته است: “تعداد پروازهای روزانه و هفتگی در مسیرهای اصلی کمتر خواهد بود، زیرا این شرکت قصد دارد به جای انجام خدمات بیش تر در مسیرهای کمتر، به بازیابی تعدادی از خدمات در تعداد مسیرهای بیشتری بپردازد.”

Ryanair می‌گوید که این بازسازی از اول جولای، با توجه به محدودیت دولت برای سرویس‌های درون اتحادیه اروپا و تدابیر بهداشتی عمومی در فرودگاه‌ها آغاز خواهد شد.

این شرکت هواپیمایی از اواسط ماه مارس تاکنون فقط ۳۰ پرواز روزانه را اجرایی کرده است، زیرا شرکت‌های هواپیمایی در مواجهه با محدودیت‌های دولتی، ناوگان خود را غیرفعال نگه داشتند.

Eddie Wilson، رئیس اجرایی Ryanair می‌گوید: “پس از چهار ماه، زمان آن است که اروپا دوباره پروازهای خود را آغاز کند.”

این امر، مسافر را ترغیب می‌کند تا به اقدامات در نظر گرفته شده برای کاهش خطر ابتلا به ویروس کرونا، از جمله استفاده از کارت های پرواز مبتنی بر موبایل، حمل کیف های کمتر، کنترل درجه حرارت و همچنین استفاده از ماسک‌های صورت احترام بگذارند.

وی افزود: “در حالی که کنترل دما و ماسک‌های صورت، مواردی برای رعایت بهداشت می‌باشند، اما بر حفظ فاصله اجتماعی در فرودگاه‌ها و هواپیماهای مسافربری نیز تأکید خواهد شد.” این به معنای اجتناب از ایجاد صف و ازدحام، به خصوص در هنگام سوار شدن است.

هیچ فروش نقدی برای تهیه غذا در هواپیما وجود ندارد تنها به موارد خاص محدود خواهد شد و دسترسی به دستشویی برای جلوگیری از ایجاد صف‌ها کنترل خواهد شد.

مسافرانی که در ماه‌های جولای و آگوست پرواز می‌کنند نیز موظف خواهند بود برای کمک به نظارت اتحادیه اروپا بر مقررات ایزوله‌سازی، جزئیات سفر خود را ارائه دهند.

 

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=19049

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.