• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
7

اولین فروندهای V-22 Osprey توکیو به ژاپن می‌رسد

  • کد خبر : 19052
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱:۱۷
اولین فروندهای V-22 Osprey توکیو به ژاپن می‌رسد

توکیو اولین جفت از تیلت روتورهای V-22 Osprey، محصول مشترک شرکت Bell و بوئینگ را دریافت نمود، زیرا این کشور همچنان به تقویت قابلیت‌های دوزیست (آبی-خاکی) خود می‌پردازد. فیلم های دریافتی از نیروی دفاع زمینی ژاپن (JGSDF) و نیروی دریایی ایالات متحده (USMC) نشان می‌دهد که این دو هواپیما (۹۱۷۰۱ و ۹۱۷۰۵) در حال انجام […]

توکیو اولین جفت از تیلت روتورهای V-22 Osprey، محصول مشترک شرکت Bell و بوئینگ را دریافت نمود، زیرا این کشور همچنان به تقویت قابلیت‌های دوزیست (آبی-خاکی) خود می‌پردازد.

فیلم های دریافتی از نیروی دفاع زمینی ژاپن (JGSDF) و نیروی دریایی ایالات متحده (USMC) نشان می‌دهد که این دو هواپیما (۹۱۷۰۱ و ۹۱۷۰۵) در حال انجام عملیات پروازی در مناطقی از ژاپن هستند.

یک پست در اکانت توییتر نیروهای ایالات‌متحده نشان می‌دهد که این دو بالگرد در حال بارگیری بر روی یک کشتی برای حمل و نقل از اقیانوس آرام به ژاپن هستند.

این هواپیما اکنون در پایگاه هوایی نیروی دریایی Iwakuni در جزیره اصلی ژاپنی Honshu قرار دارد.

در سال ۲۰۱۵، توکیو اولین و تنها مشتری صادراتی برای V-22 شد.

برای مقابله با فعالیت روزافزون پکن در آب‌های بین المللی، توکیو در حال تقویت و توسعه یک ناوگان از پرنده‌های دوزیست (آبی-خاکی) واکنش سریع است که با استفاده از تجارب نیروی دریایی ایالات متحده، شامل بهره برداری از V-22 می‌شود.

توکیو در نهایت قصد دارد ۱۷ نمونه از این بالگرد را به خدمت درآورد که در ابتدا قرار بود در سال ۲۰۱۸ تحویل داده شود، اما برخی نگرانی‌ها درمورد پایگاههای محلی این امر را به تأخیر انداخت.

توکیو همچنین در حال اصلاح دو ناوشکن هلیکوپتربر کلاس Izumo به نام‌های Izumo و Kaga برای همکاری با F-35B لاکهید مارتین است و برنامه هایی برای دست یابی به ۴۰ فروند از این نوع دارد.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=19052

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.