• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
7

اولین تست پرواز مو شک AARGM-ER بر روی Super Hornet توسط نیروی دریایی ایالات متحده

  • کد خبر : 19478
  • ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹
اولین تست پرواز مو شک AARGM-ER بر روی Super Hornet توسط نیروی دریایی ایالات متحده

نیروی دریایی ایالات متحده (USN) اولین تست پرواز موشک پیشرفته ضد تابش هدایت شونده با برد افزایش یافته (AARGM-ER) را بر روی یک هواپیمای بوئینگ Super Hornet F/A-18E در تاریخ ۱ ژوئن به پایان رساند. USN اعلام داشت که F/A-18E مجموعه ای از مانورهای هوایی را برای ارزیابی یکپارچگی و ویژگی‌های ساختاری AARGM-ER در محدوده […]

نیروی دریایی ایالات متحده (USN) اولین تست پرواز موشک پیشرفته ضد تابش هدایت شونده با برد افزایش یافته (AARGM-ER) را بر روی یک هواپیمای بوئینگ Super Hornet F/A-18E در تاریخ ۱ ژوئن به پایان رساند.

USN اعلام داشت که F/A-18E مجموعه ای از مانورهای هوایی را برای ارزیابی یکپارچگی و ویژگی‌های ساختاری AARGM-ER در محدوده رودخانه NAS Patuxent در مریلند انجام داد. هیچ جزئیات دیگری از این تست ارائه نشده است.

این سازمان قصد دارد از داده‌های جمع‌آوری شده در طول تست برای آزمایش‌های بعدی پرواز استفاده کند که بتواند طی چند سال آینده برای آماده‌سازی سلاح و رسیدن به توان عملیاتی اولیه در سال ۲۰۲۳ آماده شود.

USN قصد دارد در سه‌ماهه سوم سال مالی ۲۰۲۱ قرارداد تولید اولیه با نرخ پایین را به Northrop Grumman اعطا و تولید موشک AARGM-ER را آغاز کند. تعداد موشک‌هایی که قرار است در ابتدا ساخته شوkد هنوز اعلام نشده است.

AARGM-ER یک سلاح پرتاب هوایی است که به منظور از بین بردن سیستم‌های دفاع هوایی دشمن مانند باتری‌های موشکی و سایت‌های راداری طراحی شده است. این موشک نسخه برد بلند از سلاح‌های AARGM میدانی این سازمان است. USN می‌گوید این موشک، یک موتور و کلاهک جدید دارد. برد موشک توسط این سازمان اعلام نشده است.

USN قصد دارد موشک AARGM-ER را با هواپیماهای F/A-18E/F و EA-18G Growler ادغام کند. این سلاح برای F-35C لاکهید مارتین و همچنین F-35B سپاه دریایی ایالات متحده و F-35A نیروی هوایی ایالات متحده مناسب است.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=19478

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.