• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
7

انصراف مارشال ازتبدیل بوئینگ ۷۳۷NG به Wedgetail

  • کد خبر : 19270
  • ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
انصراف مارشال ازتبدیل بوئینگ ۷۳۷NG به Wedgetail

گروه هوافضایی و دفاعی Marshall انگلیس، از پروژه تبدیل پنج فروند بوئینگ ۷۳۷NG به هواپیماهای شناسایی و نظارتی E–7A Wedgetail برای نیروی هوایی سلطنتی (RAF)، به دلیل ملاحظات تجاری، کناره‌گیری کرده است. بخش دفاعی بویینگ انگلستان در تاریخ ۲۰ ماه می اعلام کرد که STS بجای مارشال این کار را انجام خواهد داد. این تصمیم […]

گروه هوافضایی و دفاعی Marshall انگلیس، از پروژه تبدیل پنج فروند بوئینگ ۷۳۷NG به هواپیماهای شناسایی و نظارتی E7A Wedgetail برای نیروی هوایی سلطنتی (RAF)، به دلیل ملاحظات تجاری، کناره‌گیری کرده است.

بخش دفاعی بویینگ انگلستان در تاریخ ۲۰ ماه می اعلام کرد که STS بجای مارشال این کار را انجام خواهد داد. این تصمیم علی رغم این گرفته شده است که مارشال برای مشارکت در این پروژه حتی یک قرارداد کاهش ریسک هم در ماه جولای گذشته دریافت کرده بود. STS که متخصص در تعمیر و نگهداری و اورهال هواپیماهای تجاری است، پس از تصمیم مارشال مبنی بر کناره گیری از مشارکت در پروژه، طی یک مناقصه، موفق به گرفتن این پروژه شد.

Alistair McPhee، مدیر ارشد هوافضا و دفاعی مارشال می‌گوید: “علی رغم تلاش بسیار همه طرف‌ها، ما نتوانسته‌ایم راهی پیدا کنیم که این برنامه را از نظر تجاری عملی کنیم.”

وی با ابراز ناامیدی از متخصصان پشتیبانی نظامی، خاطرنشان کرد: “ما می‌توانستیم به عنوان یک تجارت در انگلیس با بوئینگ شریک شویم تا بتوانیم نقش خود را در ارائه چنین پلت فرم جدیدی برای RAF ایفا کنیم، اما برای آینده بلند مدت و امنیت مالی شرکت خصوصی و مستقل خود، باید برای آنچه برای شرکت ما مناسب است، توازن برقرار کنیم.”

وزارت دفاع انگلیس در مارس ۲۰۱۹ قراردادی ۱٫۸ میلیارد دلاری با بوئینگ امضا کرد تا بتواند ناوگان RAF Sentry E-3D مبنی بر ۷۰۷ را با پنج فروند Wedgetail AEW1 جایگزین کند. طبق برنامه، قرار است تحویل‌ها بین سال‌های ۲۰۲۳ و ۲۰۲۶ اتفاق بیفتد. دو بدنه نخست این برنامه، از طریق نوسازی نمونه‌های دست دوم به دست می آید که از بخش تجاری تأمین می‌شود.

McPhee می‌گوید: “اولویت مطلق ما اکنون پشتیبانی از بوئینگ و RAF در طی هفته‌ها و ماه‌های آینده است تا اطمینان حاصل شود که این برنامه همچنان در مسیر خود قرار دارد. ما مطمئناً با همه طرف‌ها همکاری نزدیکی خواهیم کرد و هر کاری که بتوانیم، انجام خواهیم داد تا در انتقال آرام و کارآمد تأثیر بگذاریم.”

مارشال در ماه جولای گذشته گفت که انتظار داشت کار تبدیل Wedgetail در سایت فرودگاه کمبریج انجام شود تا بتواند صدها شغل تخصصی را در منطقه حفظ کند.

مارشال در اواسط ماه می دو فروند آخر از حامل های تاکتیکی RAF Lockheed Martin C-130J را که توسط نیروی هوایی بنگلادش خریداری شده بود، تحویل داد.

این هواپیما با شماره ثبت ۹۹۵۴۸۲/S3AGF، پس از توقف در مصر، به پایگاه هوایی Bangabandhu در داکا وارد شد تا بتواند تعدادی از شهروندان بنگلادشی را که در جریان بحران ویروس کرونا در آن‌جا ماندگار شده بودند، به کشور بازگرداند.

 

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=19270

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.