• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
9

انتقال بالگرد Sky Crane برای خدمات جنگلی کره

  • کد خبر : 16904
  • ۰۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱
انتقال بالگرد Sky Crane برای خدمات جنگلی کره

شرکت هوافضایی اریکسون در اواخر ماه نوامبر یک بالگرد مجهز به جرثقیل هوایی K7 S-64 را برای خدمات جنگلی به کره (KFS) تحویل داد. این بالگرد از طریق یک حامل آنتونوف An-124 به مرکز تولید تجهیزات Oregon در کره جنوبی منتقل شد. بالگرد ویژه تحویل داده‌شده یک نمونه ی دوباره تولید شده بوده که شامل […]

شرکت هوافضایی اریکسون در اواخر ماه نوامبر یک بالگرد مجهز به جرثقیل هوایی K7 S-64 را برای خدمات جنگلی به کره (KFS) تحویل داد.

این بالگرد از طریق یک حامل آنتونوف An-124 به مرکز تولید تجهیزات Oregon در کره جنوبی منتقل شد.

بالگرد ویژه تحویل داده‌شده یک نمونه ی دوباره تولید شده بوده که شامل یک کابین شیشه‌ای جدید، سازگاری دید در شب، و سایر به روز رسانی ها است.
این گزارش می‌افزاید: ” K7 شامل ارتقاء سیستم و آخرین بسته اویونیک موجود در اریکسون است.”
نمونه ارائه‌شده دارای شماره ثبت HL9659 است. اطلاعات ناوگان Cirium نشان می‌دهد که سال ساخت بالگرد تولید شده توسط Sikorsky سال ۱۹۶۸ است. این بالگرد در خدمت ارتش آمریکا بود تا اینکه خدمت رسانی آن در سال ۱۹۹۳ متوقف شد و اریکسون آن را در نوامبر ۲۰۱۸ خریداری کرد.
این شرکت می‌افزاید: ” در سال ۲۰۰۱، KFS اولین دولت خارجی بود که هلیکوپترهای S-64 را از اریکسون خریداری کرد.”
KFS با توجه به موفقیت خود در زمینه این هواپیما، همچنان به اصلاح و ارتقاء ناوگان خود و نیز اضافه نمودن K7 به این ناوگان ادامه می‌دهد که شامل آخرین اصلاحات، از جمله پره های روتور ساخته شده از کامپوزیت و کابین شیشه‌ای می‌باشد. KFS همچنان در آتش‌نشانی هوایی پیشتاز است و از مقاوم ترین هواپیماها برای سخت‌ترین کارها استفاده می‌کند.”
KFS تعداد ۵۱ بالگرد را اداره می‌کند که ۴ عدد آن S-64 با میانگین قدمت ۵۱٫۷ سال است. بیش ترین تعداد، نوع Kamov Ka-32 با ۲۶ نمونه است.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=16904

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.