• امروز : دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
5

انتخاب Parrot توسط ارتش سوئیس

  • کد خبر : 17482
  • ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
انتخاب Parrot توسط ارتش سوئیس

با توجه به عملکرد حرفه‌ای پهپاد Parrot در راه‌حل‌های دفاعی و امنیتی و نیز سطح بالای امنیت سایبری مورد نیاز توسط نیروهای مسلح سوئیس، این پهپاد انتخاب نهایی آن ها بود. در فراخوان مناقصه‌ برگزار شده در ابتدای سال ۲۰۱۹ توسط Armasuisse، اداره تأمین فدرال که مسئول نیروهای مسلح سوئیس است، در نظر گرفته شد […]

با توجه به عملکرد حرفه‌ای پهپاد Parrot در راه‌حل‌های دفاعی و امنیتی و نیز سطح بالای امنیت سایبری مورد نیاز توسط نیروهای مسلح سوئیس، این پهپاد انتخاب نهایی آن ها بود. در فراخوان مناقصه‌ برگزار شده در ابتدای سال ۲۰۱۹ توسط Armasuisse، اداره تأمین فدرال که مسئول نیروهای مسلح سوئیس است، در نظر گرفته شد تا از وسایل کمک آموزشی مناسب و مقرون به صرفه برای سربازان و به منظور آشنا شدن با عملکرد مینی پهپادها استفاده شود.

امنیت افراد و پرسنل نظامی و نیز دانش پستی ها و بلندی های زمین، می‌تواند به لطف پهپادهایی با کارایی بالا، سبک و در حال تحول که توسط Parrot ساخته شده، به طور قابل توجهی تقویت شود.

مشخصات محصول، مقادیر و قیمت‌ها هنوز فاش نشده است. این پروژه گامی جدید برای گروه Parrot در زمینه امنیت و دفاع است که این گروه از سال ۲۰۱۸ در سوئیس بر روی آن کار می کند. به همین مناسبت، این گروه با شرکت زیرمجموعه آن، senseFly که مسئولیت پشتیبانی عملیاتی در سوئیس را بر عهده خواهد داشت، کار خواهد کرد.

هرچند تاثیر مالی این پروژه بر نتایج این گروه قابل توجه نخواهد بود، این قرارداد جدید، کیفیت نوآوری‌های تکنولوژیکی را که توسط Parrot و جایگاه پیشتاز آن در بازار پهپادهای غیرنظامی توسعه یافته، نشان می‌دهد. این توافق، به قرارداد توسعه منعقد شده با ارتش ایالات متحده در ماه مه ۲۰۱۹ برای تولید جدید پهپادهای فشرده ،که به برنامه نظارت SRR (نظارت برد کوتاه) اختصاص داده شده است، افزوده می شود. این پیشرفت‌ها برتری گروه R&D را تأیید می‌کند و گواه کیفیت استراتژی و موقعیت آن به خصوص در بخش‌های حرفه‌ای دفاعی و امنیتی است.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=17482

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.