• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
8

انتخاب شش تیم به منظور ساخت پهپاد برای ارتش امریکا توسط مرکز FirePoint

  • کد خبر : 17794
  • ۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
انتخاب شش تیم به منظور ساخت پهپاد برای ارتش امریکا توسط مرکز FirePoint

مرکز نوآوری‌های FirePoint در دانشگاه ایالتی ویچیتا از انتخاب شش تیم برای چالش C3 به منظور ساخت پهپاد ارتش ایالات متحده خبر داد. این اقدام، در واکنش به آغاز ثبت‌نام FirePoint در سپتامبر گذشته برای چالشی بود که از دانشجویان دانشگاه ها در سراسر ایالات‌متحده دعوت کرد تا طرح‌های خود را برای پهپادهای آینده ارتش که برای مبارزه […]

مرکز نوآوری‌های FirePoint در دانشگاه ایالتی ویچیتا از انتخاب شش تیم برای چالش C3 به منظور ساخت پهپاد ارتش ایالات متحده خبر داد.
این اقدام، در واکنش به آغاز ثبت‌نام FirePoint در سپتامبر گذشته برای چالشی بود که از دانشجویان دانشگاه ها در سراسر ایالات‌متحده دعوت کرد تا طرح‌های خود را برای پهپادهای آینده ارتش که برای مبارزه و دفاع در نسل بعد درنظر گرفته شده، ارائه دهند.
حامی این طرح، مرکز فرماندهی توسعه توانمندی های جنگی هوانوردی و موشکی ارتش آمریکا (CCDC AvMC) بوده و چالش C3 توسط شرکت سیستم های داسالت و America Makes پشتیبانی می‌شود.
به عنوان بخشی از چالش C3، تیم ها فرصتی برای همکاری با Army Futures Command و شرکت‌های هوافضایی پیدا کرده تا به ساخت نمونه اولیه پهپادها بپردازند.
این تیم‌های منتخب، برای بودجه ۳۵۰۰۰ دلاری رقابت می‌کنند و به مرحله بعدی رقابت‌ها پیش می‌روند.
در ابتدا، آن‌ها توضیحی از کار را برای پروژه خود آماده می‌کنند و سپس قبل از نشان دادن نوآوری‌های خود به وزارت دفاع ایالات متحده (DOD) به اثبات طرح مفهومی خود می‌پردازند. برای اطمینان از اینکه تیم‌ها از منابع لازم برای اثبات مفاهیم برخوردار هستند، هریک از آن‌ها برای توسعه پروژه تا ۱۰۰۰۰ دلار دریافت می‌کنند.
این برنامه به منظور افزایش سطح فناوری‌های جدید و نیز پشتیبانی از تلاش‌های نوسازی ارتش و توسعه نسل جدید پهپادها طراحی شده است.
تیم‌های شرکت‌کننده عبارتند از: Club Science Science High School Buhler ، Shockers Innovating Team از دانشگاه ایالتی ویچیتا، پهپادهای تیمی شوکر از ایالت ویچیتا، Team Vol Air از دانشگاه تنسی، Team UAH از دانشگاه آلاباما و Pistol Pete’s Propulsion Posse از ایالت اوکلاهما.
با اتمام مرحله توسعه در ماه آینده، حداکثر چهار تیم برای ادامه در این رقابت‌ها انتخاب می‌شوند.
آنها همچنین با استفاده از پلتفرم مدلسازی و طراحی سه بعدی شرکت Dassault Systemes، از راه دور در زمینه طراحی و یکپارچه سازی همکاری خواهند کرد.
در نهایت یک نمونه اولیه پهپاد برای ارائه نهایی به ارتش، در فوریه سال آینده، طراحی و ساخته خواهد شد.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=17794

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.