• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
9

انتخاب بالگرد Bell 429 توسط Babcock برای نیروی ویژه‌ی استرالیا

  • کد خبر : 19370
  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
انتخاب بالگرد Bell 429 توسط Babcock برای نیروی ویژه‌ی استرالیا

شرکت Babcock استرالیا بالگرد Bell 429 را به عنوان پلتفرم پیشنهادی خود برای دستیابی به یک هلیکوپتر نیروهای ویژه انتخاب کرده است. Graeme Nayler، مدیر عامل Babcock می‌گوید: “Bell 429 دارای یک طراحی شبه نظامی نسبتاً جدید است و دارای سطح بالای ایمنی، انعطاف‌پذیری و عملکرد است که پاسخگوی نیازهای نیروهای ویژه استرالیا خواهد بود.” […]

شرکت Babcock استرالیا بالگرد Bell 429 را به عنوان پلتفرم پیشنهادی خود برای دستیابی به یک هلیکوپتر نیروهای ویژه انتخاب کرده است.

Graeme Nayler، مدیر عامل Babcock می‌گوید: “Bell 429 دارای یک طراحی شبه نظامی نسبتاً جدید است و دارای سطح بالای ایمنی، انعطاف‌پذیری و عملکرد است که پاسخگوی نیازهای نیروهای ویژه استرالیا خواهد بود.”

Babcock و Bell با همکاری یکدیگر، یک رکورد جهانی در زمینه عملیات موفقیت‌آمیز بالگرد برای دستیابی به یک راه‌حل قابل اعتماد ثبت کرده‌اند.

Bell 429 همچنین توسط یک پیمانکار استرالیایی دیگر به نام Hawker Pacific در یک پیشنهاد جداگانه برای شرایط مورد نیاز انتخاب شد. این دو شرکت پیشنهادهای ‌جداگانه‌ای برای این معامله دارند و تنها شباهت آن‌ها، نوع هواپیمای انتخاب شده‌ است.

Nayler می‌گوید: “موفقیت Babcock در آغاز فعالیت دفاعی، به توانایی آن در ارائه راهکارهای مبتنی بر قابلیت برای انتخاب بهترین محصولات و خدمات متناسب با نیازهای خاص مشتری نسبت داده می‌شود. Babcock بالگردهای همه تولیدکنندگان اصلی را اداره می‌کند و مزایای نسبی هر سیستم و ارائه‌دهنده را متوجه می‌شود.”

پس از درخواست اطلاعات (RFI) در سپتامبر ۲۰۱۸، درخواست پیشنهادی برای این برنامه در ماه فوریه صادر شد. این شرکت خواستار ۲۰ بالگرد است.

مطابق با RFI، وزارت دفاع نیازمند هلیکوپترهای مشغول خدمت – هر دو پلتفرم تجاری و نظامی – است که برای محیط‌های شهری متراکم بهینه شده باشند و با هواپیمای باری استراتژیک بوئینگ C-17 همخوانی داشته باشد.

این سیستم باید بتواند از تجهیزات و سلاح‌های اطلاعاتی، نظارتی و شناسایی استفاده کند. مأموریت ها شامل مستقر کردن و استخراج نیروهای ویژه، پشتیبانی از آتش برای تیم‌های کوچک، رهایی گروگان‌ها و ملاحظات تاکتیکی است.

این پروژه از طرف تأمین‌کنندگانی مانند هلیکوپترهای ایرباس و معرفی بالگرد H145M، بوئینگ و بالگرد آن به نام AH6I Little Bird، به علاوه شرکت هلیکوپترهای لئوناردو مورد توجه قرار گرفته است.

Babcock، یک اپراتور بزرگ بالگرد در استرالیا است. مأموریت‌های کلیدی شامل خدمات فوریت‌های پزشکی، جستجو و نجات، خدمات ساحلی و عملیات پلیس است.

اطلاعات ناوگان سیریوم نشان می‌دهد که Babcock تعداد ۲۱ فروند بالگرد در حال خدمت دارد که شامل ۱۱ فروند بل ۴۱۲، شش AW139 از شرکت هلیکوپترهای لئوناردو، دو هلیکوپتر MD555 ساخته MD، یک هلیکوپتر H125 و یک H130 تولید شرکت ایرباس است.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=19370

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.