• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
7

افزودن بالهای تسلیحاتی به بالگرد Wildcat برای محافظت از کشتی‌های جنگی

  • کد خبر : 17925
  • ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۷
افزودن بالهای تسلیحاتی به بالگرد Wildcat برای محافظت از کشتی‌های جنگی

شرکت Leonardo Helicopters می‌گوید از سال آینده بالگردهای Wildcat HMA2 نیروی دریایی انگلستان، با ادغام اسلحه‌های جدید، برای دفاع از بزرگترین کشتی‌های جنگی آماده خواهند بود. این شرکت به تلاش مداوم برای اضافه کردن موشک‌های هوا-به-سطح Thales Martlet و سلاح های ضدکشتی Venom Sea پرداخته، آزمایش های زیست محیطی و آزمایشات حمل و نقل را […]

شرکت Leonardo Helicopters می‌گوید از سال آینده بالگردهای Wildcat HMA2 نیروی دریایی انگلستان، با ادغام اسلحه‌های جدید، برای دفاع از بزرگترین کشتی‌های جنگی آماده خواهند بود.

این شرکت به تلاش مداوم برای اضافه کردن موشک‌های هوا-به-سطح Thales Martlet و سلاح های ضدکشتی Venom Sea پرداخته، آزمایش های زیست محیطی و آزمایشات حمل و نقل را بر روی هلیکوپتر کلاس ۶ تنی تکمیل کرده و به دنبال ادغام بال تسلیحاتی (Weapon Wing) با هلیکوپتر Wildcat- که توسط لئوناردو طراحی شده- است.

لوئیس ویلسون-چالون، مدیر بازاریابی دریایی لئوناردو هلیکوپتر انگلستان می‌گوید که این شرکت در حال تلاش است تا Wildcat پیشرفته را برای پشتیبانی از نخستین عملیات جهانی گروه Carrier Strike در اواخر سال آینده آماده کند. در این عملیات ناو هواپیمابر ۶۵۰۰۰ تنی ملکه الزابت، کشتی‌های پشتیبانی و دارایی‌های کمکی ناوگان سلطنتی (RFA) حضور خواهند داشت.

ویلسون-چالون با تأیید بر اینکه این شرکت قرارداد ساخت بال‌های تسلیحاتی را برای ناوگان Wildcat نیروی دریایی دریافت کرده است، می‌گوید: “ما آماده پشتیبانی از ناوگان خواهیم بود.” آزمایش‌های مربوط به شلیک با Martlet هنوز انجام نشده است، اما وی گفت که این برنامه زمان بندی شده است.

هر هلیکوپتر مجهز به بال تسلیحاتی قادر به حمل حداکثر ۲۰ موشک Martlet یا ۴ موشک دریایی Venom خواهد بود یا می تواند با ترکیبی از ۱۰ Martlet و ۲ Venom کار کند. Martlet موشکی با وزن پرتاب ۱۳ کیلوگرم، برد ۶ تا ۹ کیلومتر و عملکردی با سرعت ۱٫۵ ماخ، دارای هدایت لیزری است. Sea Venom سرعت زیرصوت بالایی داشته، طول آن ۲٫۵ متر و ۱۲۰ کیلوگرم وزن دارد و می‌تواند به اهداف سطحی با برد بیش از ۱۱ ناتیکال مایل حمله کند.

ویلسون-چالون می‌گوید: “برای جبران اضافه وزن ناشی از سلاح‌های ضدسطحی جدید، بال تسلیحاتی مجهز به ایرفویل، ۳۶۰ کیلوگرم برآی ایرودینامیکی را در هر طرف روتورکرفت تولید می کند”.

نیروی دریایی انگلیس دارای ناوگان ۲۴ فروندی از Wildcat HMA2 است و ارتش انگلیس نیز ۲۸ فروند از نوع AH1 را در اختیار دارد.

 

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=17925

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.