• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
7

افزایش ظرفیت بار هواپیماهای بوئینگ ۷۷۷ توسط خطوط هوایی بریتانیا

  • کد خبر : 19402
  • ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۶
افزایش ظرفیت بار هواپیماهای بوئینگ ۷۷۷ توسط خطوط هوایی بریتانیا

به منظور افزایش ظرفیت حمل بار برای دو فروند هواپیمای بوئینگ ۷۷۷-۲۰۰ در شرکت هواپیمایی British Airways، صندلی‌ها و فضای داخلی آن ها حذف شده اند. چندی پیش یکی از این جت‌ها به منظور حمل تجهیزات محافظت شخصی، مواد غذایی، دارو و سایر محموله‌ها به پکن پرواز کرده است. این شرکت هواپیمایی می‌گوید: “با توجه […]

به منظور افزایش ظرفیت حمل بار برای دو فروند هواپیمای بوئینگ ۷۷۷-۲۰۰ در شرکت هواپیمایی British Airways، صندلی‌ها و فضای داخلی آن ها حذف شده اند.

چندی پیش یکی از این جت‌ها به منظور حمل تجهیزات محافظت شخصی، مواد غذایی، دارو و سایر محموله‌ها به پکن پرواز کرده است.

این شرکت هواپیمایی می‌گوید: “با توجه به کاهش تقاضا برای سفرهای هوایی، British Airways در تلاش است با IAG Cargo همکاری کند تا از هواپیماهای زمین‌گیر خود به شیوه‌‎های خلاقانه در مبارزه جهانی علیه Covid-19 استفاده کند.”

در پی حذف هواپیماهای مسافربری با قابلیت حمل بار در زیر deck از میان ناوگان زمین گیرشده، نرخ حمل بار به شدت افزایش یافته است.

John Cheetham، مدیر ارشد تجاری IAG Cargo خاطرنشان کرد که این شرکت هواپیمایی برای تأمین ظرفیت در طول بحران ویروس کرونا، اجازه‌ی حمل بار به هواپیماهای خود را داده است. وی گفت: “با همکاری خط هوایی بریتانیا، ما خوشحالیم که ظرفیت حمل بار این هواپیماها را افزایش داده و از مشتریان خود، از جمله NHS (خدمات بهداشت و سلامت ملی انگلستان)، برای حمل و نقل محموله‎های مهم پشتیبانی می‌کنیم.”

BA در ماه مارس عملیات پرواز باری را با استفاده از هواپیماهای مسافربری خود آغاز کرد. این کار از ماه آوریل با قرار دادن محموله روی صندلی‌های مسافری شروع شد. این کار ۱۰۰ متر مکعب فضای بیشتر برای دو فروند بوئینگ ۷۷۷ ایجاد می‌کند.

داده‌های ناوگان سیروم نشان می‌دهد، هواپیماهایی که صندلی‌های خود را حذف کرده‌اند G-YMMK و G-YMMG هستند که هر دوی این هواپیماها در سال ۲۰۰۰ ساخته شده و متعلق به خط هوایی بریتانیا است.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=19402

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.