• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
9

افتتاح پردیس جدید ۵۴ میلیون دلاری در Tarnos توسط Safran

  • کد خبر : 17788
  • ۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۲
افتتاح پردیس جدید ۵۴ میلیون دلاری در Tarnos توسط Safran

شرکت موتورهای بالگرد Safran، یک پردیس صنعتی ۵۴ میلیون دلاری با متراژ ۳۵۵ هزار مترمربع را در شهر تارنوس واقع در جنوب غربی فرانسه افتتاح کردند. پردیس جدید (CAP 2020)، شامل نوسازی قابل توجهی از تأسیسات موجود است و عمدتاً به پشتیبانی محصول و فعالیت‌های تعمیر و نگهداری MRO، از جمله شبکه پشتیبانی جهانی موتورهای […]

شرکت موتورهای بالگرد Safran، یک پردیس صنعتی ۵۴ میلیون دلاری با متراژ ۳۵۵ هزار مترمربع را در شهر تارنوس واقع در جنوب غربی فرانسه افتتاح کردند. پردیس جدید (CAP 2020)، شامل نوسازی قابل توجهی از تأسیسات موجود است و عمدتاً به پشتیبانی محصول و فعالیت‌های تعمیر و نگهداری MRO، از جمله شبکه پشتیبانی جهانی موتورهای بالگرد Safran اختصاص می‌یابد.

پردیس Tarnos در حال حاضر ۱۵۵۰ نفر استخدام می‌کند و دومین تأسیسات این شرکت در پشت کارخانه اصلی Bordes است. این پردیس جدید در سه ساختمان گسترش یافته که شامل یک فضای اداری برای مدیریت پشتیبانی جهانی، یک فروشگاه تعمیر برای موتورهای مورد استفاده، و نیز یک فروشگاه تعمیر لوازم و قطعات بوده که برای تعمیر و نگهداری موتورهای Safran اختصاص داده شده است.

پیش بینی می‌شود CAP 2020 به شرکت Safran در دستیابی به اهداف خود برای کاهش چرخه تعمیر و نگهداری به میزان ۳۰% کمک کند. مدیر عامل این شرکت گفت: “این مجتمع پردیس صنعتی جدید ما را قادر می‌سازد تا از مشتریان خود در یک سایت مدرن استقبال کرده و با بالاترین کیفیت، به آنها خدمات ارائه دهیم. CAP 2020 همچنین محیط کاری جدیدی را برای تیم‌های ما فراهم می‌کند که به آنها در تحقق کامل پتانسیل‌هایشان کمک می‌کند”.  همچنین انتظار می‌رود که پردیس جدید مرکز قرارداد Safran با نیروهای مسلح فرانسه و خدمات نیمه دولتی باشد که ۱۶۰۰ موتور را پوشش می دهد.

 

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=17788

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.