• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
8

اعلام علاقمندی ۱۹ متقاضی برای خرید شرکت Piaggio

  • کد خبر : 19502
  • ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
اعلام علاقمندی ۱۹ متقاضی برای خرید شرکت Piaggio

شرکت Piaggio Aerospace گزارش داد که ۱۹ اعلام علاقمندی (EOI) جهت خرید شرکت Piaggio Aviation و زیرمجموعه‌هایش را تا مهلت ۲۹ ماه مه دریافت نموده است. پس از بحث و گفتگو در مورد فروش احتمالی، Piaggio در اواخر ماه فوریه به طور رسمی فراخوانی برای EOIها با مهلت اولیه ۳ آوریل صادر کرد که به […]

شرکت Piaggio Aerospace گزارش داد که ۱۹ اعلام علاقمندی (EOI) جهت خرید شرکت Piaggio Aviation و زیرمجموعه‌هایش را تا مهلت ۲۹ ماه مه دریافت نموده است. پس از بحث و گفتگو در مورد فروش احتمالی، Piaggio در اواخر ماه فوریه به طور رسمی فراخوانی برای EOIها با مهلت اولیه ۳ آوریل صادر کرد که به دلیل شیوع بیماری Covid-19 برای اواخر ماه می به تعویق افتاد. این شرکت هوافضایی در اواخر سال ۲۰۱۸ به وضعیت ورشکستگی غیرعادی (نوعی از ورشکستگی در قانون ایتالیا) رسید.

درخواست متقاضیان از سراسر جهان، به ویژه از آمریکای شمالی، اروپا و خاور دور ارسال شده است. این امر علاقه به گروه و پتانسیل رشد آن را تأیید می‌کند، اگرچه برخی از افراد علاقمند ممکن است به دلیل شیوع این بیماری پیشنهاد خود را ارسال نکرده باشند.

در حال حاضر باید صلاحیت EOIها بررسی شود. پس از آن به متقاضیان واجد شرایط اجازه دسترسی به بانک اطلاعاتی داده می‌شود تا ارزش Piaggio را به طور کامل بررسی کنند و سپس فرصت ارسال پیشنهادهای دقیق‌تر را داده و پس از آن خریدار انتخاب می‌شود.

امید Piaggio این است که تا پایان سال یک مالک برای کل شرکت پیدا کند. تولیدکننده Avanti Evo که در تقلای مالی است، از طریق یک توافق نامه بلند مدت از سوی وزارت دفاع ایتالیا، برای پشتیبانی از ناوگان هوایی P.180 نیروهای مسلح تقویت شد. Piaggio افزود، این امر باعث شد با افزایش ۲۶۰ میلیون یورویی سفارشات، مجموع قراردادها به ۶۴۰ میلیون یورو افزایش یابد.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=19502

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.