• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
8

اعتراض خطوط هوایی انگلیس به قانون قرنطینه ۱۴ روزه این کشور

  • کد خبر : 19590
  • ۲۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳
اعتراض خطوط هوایی انگلیس به قانون قرنطینه ۱۴ روزه این کشور

خطوط هوایی EasyJet ،British Airways و Ryanair تأیید کردند که برای اعتراض به قانون قرنطینه ۱۴ روزه دولت انگلستان، متحد شده‌اند. این شرکت‌ها از دادگاه خواسته‌اند تا هر چه زودتر یک بررسی قضایی درباره این سیاست انجام شود. تیم حقوقی (قانونی) خطوط هوایی استدلال می‌کند که قرنطینه فعلی از نظر قانونی و علمی برای جلوگیری از […]

خطوط هوایی EasyJet ،British Airways و Ryanair تأیید کردند که برای اعتراض به قانون قرنطینه ۱۴ روزه دولت انگلستان، متحد شده‌اند. این شرکت‌ها از دادگاه خواسته‌اند تا هر چه زودتر یک بررسی قضایی درباره این سیاست انجام شود.

تیم حقوقی (قانونی) خطوط هوایی استدلال می‌کند که قرنطینه فعلی از نظر قانونی و علمی برای جلوگیری از شیوع Covid-19 نقص‌هایی دارد. آن‌ها همچنین استدلال می‌کنند که پیشنهادات دولت مبنی بر ایجاد ارتباط بین انگلستان و سایر کشورها مبهم است و عملی نخواهد بود.

این سه شرکت از دولت می‌خواهند که سیاست قرنطینه قبلی خود را که در روز ۱۰ مارس معرفی شد، بازبینی کند تا الزام قرنطینه را در مسافرانی که از کشورهایی با ریسک بالا –که در آن میزان آلودگی Covid بالاتر از میزان آلودگی در انگلستان است – وارد کشور می‌شوند، اعمال کند. به غیر از ایالات متحده، برزیل، روسیه و هند، در حال حاضر سایر کشورهای جهان تعداد عفونت‌های کمتری نسبت به انگلیس دارند.

این شرکت‌های هواپیمایی در بیانیه‌ای مشترک گفتند: “این عملی‌ترین و کارآمدترین راه حل است و کارمندان دولت را قادر می‌سازد تا ضمن ارتباط انگلستان با بسیاری از کشورهای اروپایی که در حال باز کردن مرزهای خود در اواسط ژوئن هستند، به موضوعات مهم‌تری برای پیشگیری از بیماری توجه کنند.”

وکلا چهار استدلال اصلی را علیه قابلیت اجرای الزام یرای همه مسافران به منظور قرنطینه به مدت ۱۴ روز ارائه خواهند داد. این موارد به شرح زیر است: از نظر قانون جزایی، قرنطینه برای افرادی که Covid-19 دارند، سخت گیرانه‌تر از دستورالعمل‌های گفته شده است. دولت برای مشورت یا ارائه شواهد علمی در حمایت از این سیاست ناموفق بوده‌است. کارگرانی که به طور هفتگی به انگلیس سفر می‌کنند، از این قانون مستثنی هستند. همچنین این قانون، افرادی را که به/از کشورهایی با میزان آلودگی کمتری نسبت به انگلستان سفر می‌کنند، محدود می‌کند.

لازم به ذکر است اعضایحزب محافظه کار پارلمان نیز از اعتراضات صنعت هوانوردی حمایت کرده‌اند، این قرنطینه قرار است برای سه هفته ادامه داشته باشد و دولت این اختیار را دارد که این تاریخ را تمدید کند.

اتحادیه اروپا به کشورهای منطقه شنگن توصیه کرد که محدودیت‌های مرزهای داخلی خود را از ۱۵ ژوئن بردارند. با این حال، آن‌ها تصمیم خود را برای برداشتن یا تجدید ممنوعیت مسافرت غیرضروری در اتحادیه اروپا تا ۳۰ ژوئن به تعویق انداختند.

همچنین خواستار محدودیت‌های سفر بر مبنای وضعیت واقعی سلامت Covid-19 کشورهای خاص است. این امر نشان می‌دهد که اتحادیه اروپا ممکن است کشورهایی با بالاترین میزان آلودگی (مانند امریکا) را از لغو محدودیت‌های فعلی سفر، دلسرد کند.

 

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=19590

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.