• امروز : چهارشنبه - ۲۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
12

استفاده از پهپاد عمودپرواز برای کشتی های گشت دور از ساحل در پرتغال

  • کد خبر : 17753
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
استفاده از پهپاد عمودپرواز برای کشتی های گشت دور از ساحل در پرتغال

نیروی دریایی پرتغال در حال معرفی قابلیت عملیاتی یک سیستم هوایی بدون سرنشین (UAS) با نشست و برخاست عمودی (VTOL) برای کشتی های گشتی دور از ساحل (OPV) خود در Viana do Castelo است. NRP Sines اولین OPV پرتغالی است که با مجموعه C3 و برای عملیات پهپاد عمودپرواز تجهیز شده است. چهار OPV توسط […]

نیروی دریایی پرتغال در حال معرفی قابلیت عملیاتی یک سیستم هوایی بدون سرنشین (UAS) با نشست و برخاست عمودی (VTOL) برای کشتی های گشتی دور از ساحل (OPV) خود در Viana do Castelo است.

NRP Sines اولین OPV پرتغالی است که با مجموعه C3 و برای عملیات پهپاد عمودپرواز تجهیز شده است. چهار OPV توسط اسکاداران کشتی‌های سطحی نیروی دریایی در طیف گسترده‌ای از نقش‌ها در منطقه اقتصادی انحصاری کشور (EEZ) و غالباً به عنوان بخشی از عملیات‌های چند ملیتی اداره می‌شود.

در اواخر سال ۲۰۱۹، آزمایشات اولیه توسط پهپاد عمودپرواز SPYRO 4N که شامل یک محموله الکترونوری/مادون قرمز بود، از NRP Sines و طی استقرار در خلیج گینه انجام شد. این پهپاد که توسط نیروی دریایی به عنوان طبقه Acor تعیین می شود، توسط UAVision به عنوان بخشی از توافقنامه مشترک تهیه شده است.

طی آزمایشات، عملیات نشست و برخاست از طریق یک خلبان خارجی با یک پایانه C2 قابل حمل، از عرشه انجام شد. با این حال نیروی دریایی به دنبال اضافه کردن این قابلیت به بسته جدید C3 است که برای نشست و برخاست خودکار UAS در عرشه کشتی نصب شده است.

بسته UAS C3 طبق قراردادی که در تاریخ ۲۴ اکتبر سال ۲۰۱۹ اعطا شد، توسط UAVision تهیه شده بود. این محصول بر اساس ایستگاه کنترل زمینی G2000 این شرکت ساخته شده و عمدتاً از سرورها و چهار مانیتور بزرگ واقع در سکوی کشتی، نرم افزاری برای تلمتری، طرح ریزی، کنترل پرواز و عملکرد محموله و دیتالینک IP دوربرد StormCOMM تشکیل شده است.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=17753

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.