• امروز : یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
9

استفاده از پهپاد برای تحویل بار به کشتی‌ها

  • کد خبر : 17342
  • ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۰
استفاده از پهپاد برای تحویل بار به کشتی‌ها

شرکت مهندسی ST و شرکت ارائه دهنده تدارکات دریایی (Wilhelmsen) در حال تهیه و آزمایش پهپادی برای تحویل بار به کشتی‌ها در سنگاپور هستند و برای این امر از وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین در فراتر از خط دید (BVLOS) استفاده می‌کنند. خدمات آزمایش پرواز و توسعه فناوری برای ادغام سیستم و نمونه‌سازی اولیه توسط […]

شرکت مهندسی ST و شرکت ارائه دهنده تدارکات دریایی (Wilhelmsen) در حال تهیه و آزمایش پهپادی برای تحویل بار به کشتی‌ها در سنگاپور هستند و برای این امر از وسایل نقلیه هوایی بدون سرنشین در فراتر از خط دید (BVLOS) استفاده می‌کنند.

خدمات آزمایش پرواز و توسعه فناوری برای ادغام سیستم و نمونه‌سازی اولیه توسط ST Engineering ارائه می‌شود. این شرکت اظهار داشت: “فناوری‌های کلیدی که می‌توانند توسعه یابند شامل فرود دقیق روی سکوی فلزی کشتی، سامانه تأیید اعتبار و سامانه اطلاع از عدم تحویل بسته‌ها” می‌باشد.

بودجه این همکاری از سازمان هواپیمایی کشوری سنگاپور و وزارت حمل و نقل سنگاپور دریافت می‌شود. همچین به سیستم DroNet شرکت ST Engineering اولین مجوز عملیاتی BVLOS در ایالت داده شد.

Lim Serh Ghee، رئیس واحد هوافضا ST Engineering، می‌گوید: ” همکاری ما با [Wilhelmsen] یک پیشرفت جالب است زیرا استفاده از DroNet موجب حل مشکلات دنیای واقعی و کمک به سازمان‌ها به منظور افزایش کارآیی عملیاتی‌شان است.

Wilhelmsen پیش از این در ماه مارس ۲۰۱۹ با واحد Skyways شرکت Airbus جهت تحویل بار از ساحل به کشتی توسط پهپاد، همکاری کرده بود.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=17342

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.