• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
7

استفاده از پهپادها برای بازرسی تونل‌های مترو در توکیو

  • کد خبر : 17818
  • ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱
استفاده از پهپادها برای بازرسی تونل‌های مترو در توکیو

در نمایشی برای شرکت متروی توکیو و با حضور خبرنگاران، هواپیماهای بدون سرنشین کارایی خود را برای بهبود ایمنی تونلها به نمایش گذاشتند. این پهپادها برای بازرسی در تأسیسات Koto Ward به پرواز درآمده و از ۶ فوریه برای بازرسی تونل‌ها استفاده می‌شوند. این پهپاد ظاهری شبیه به پهپاد بازرسی Elios 2 Flyability دارد و […]

در نمایشی برای شرکت متروی توکیو و با حضور خبرنگاران، هواپیماهای بدون سرنشین کارایی خود را برای بهبود ایمنی تونلها به نمایش گذاشتند. این پهپادها برای بازرسی در تأسیسات Koto Ward به پرواز درآمده و از ۶ فوریه برای بازرسی تونل‌ها استفاده می‌شوند.

این پهپاد ظاهری شبیه به پهپاد بازرسی Elios 2 Flyability دارد و مجهز به یک دوربین و یک چراغ LED است. قطر آن ۲۲ سانتی متر و وزن آن ۱٫۱۵ کیلوگرم است و می‌تواند به مدت ۵ دقیقه تا ارتفاع ۵۰ متری پرواز کند.

شرکت متروی توکیو، از پهپادها به منظور بهبود ایمنی تونل و کاهش نیاز به داربست و تجهیزات سنگین استفاده کرده است. هم اکنون هر دو نوع پهپاد برای بازرسی تونل‌هایی که تقریباً ۲۰۰ کیلومتر زیر توکیو قرار دارند، استفاده می‌شوند.

این شرکت در نظر دارد طی چند سال آینده بازرسی‌های پهپادی را در کل شبکه تونل انجام دهد. شرکت متروی توکیو گفت: “ما قصد داریم از هواپیماهای بدون سرنشین برای امنیت بیشتر استفاده کنیم.”

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=17818

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.