• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
5

استفاده از پهپادهای ضدعفونی کننده برای پاکسازی تأسیسات توسط شرکت EagleHawk

  • کد خبر : 19043
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱:۲۲
استفاده از پهپادهای ضدعفونی کننده برای پاکسازی تأسیسات توسط شرکت EagleHawk

شرکت EagleHawk مستقر در نیویورک روشی را برای پاکسازی مناطق بزرگ از COVID-19 به کمک پهپادهای ضدعفونی کننده ایجاد کرده است. پهپادهای ضد عفونی‌کننده با استفاده از مواد شیمیایی مورد تأیید EPA، می‌توانند مناطق وسیع مانند استادیوم‌ها و داخل ساختمان‌هایی مانند زندان‌ها و دفاتر دولتی را سمپاشی کنند. مقامات این شرکت امیدوارند که مشتریان ارزش […]

شرکت EagleHawk مستقر در نیویورک روشی را برای پاکسازی مناطق بزرگ از COVID-19 به کمک پهپادهای ضدعفونی کننده ایجاد کرده است.

پهپادهای ضد عفونی‌کننده با استفاده از مواد شیمیایی مورد تأیید EPA، می‌توانند مناطق وسیع مانند استادیوم‌ها و داخل ساختمان‌هایی مانند زندان‌ها و دفاتر دولتی را سمپاشی کنند. مقامات این شرکت امیدوارند که مشتریان ارزش استفاده از پهپادها را به منظور ضدعفونی کردن، به جای صرف زمان و هزینه بیش تر برای استخدام چندین نفر درک کنند. از آنجا که ایالت‌ها توصیه “در خانه بمانید” را متوقف کرده‌اند و مشاغل مجدداً بازگشایی شده، سازمان‌ها وظیفه دارند که تا زمان بازگشت کارمندان، از وجود ساختمان‌های تمیز اطمینان حاصل کنند.

یک مقام ارشد اجرایی در EagleHawk گفت: “بسیاری از مشتریان ما مسئول ایمنی و تمیز نگهداشتن تأسیسات خود، به خصوص در این شرایط بحرانی هستند. ما خرسندیم که می‌توانیم خدمات و راه‌حل‌های خود را برای مقابله با ویروس کرونا تنظیم کنیم تا مشتریان بتوانند احساس امنیت و سلامت کنند و بتوانیم این ویروس کشنده را شکست دهیم.”

Patrick Walsh، مدیر عامل این شرکت گفت: “در حالی که EagleHawk یک راه‌حل مؤثر پهپادی را برای کمک به ضدعفونی کردن تأسیسات بزرگ طراحی کرده، همچنین به شرکت‌ها هشدار می‌دهد که نسبت به ارائه دهندگان خدمات که با استفاده از پهپادهای اسپری کننده که برای مصارف کشاورزی طراحی شده‌اند و برای اهداف ضدعفونی مناسب نیستند، آگاه شوند.

وی گفت: “ارائه این خدمات نیاز به یک سیستم تحویل متناسب با نیازهای مشتری و نیز خلبانان متخصص پهپاد دارد. متأسفانه، ما اخیراً شاهد آن هستیم که تعدادی از شرکت‌ها شروع به بازاریابی چنین سرویس‌های ضدعفونی‌کننده با استفاده از پهپادهای کشاورزی کرده‌اند و وعده‌هایی داده‌اند که قادر به ارائه آن نیستند. EagleHawk ماه‌ها زمان صرف تحقیق، طراحی و آزمایش کرده است تا از ارائه یک سرویس ایمن و مؤثر به مشتریان اطمینان حاصل کند.” او افزود: “ما همکاری تنگاتنگی با سازمان های قانونگذار مانند FAA ، EPA و New York DEC داریم تا از تمامی استانداردها و پروتکل‌های ایمنی اطمینان حاصل شود.”

این شرکت اخیراً آزمایشی را در مرکز KeyBank، یک سالن ورزشی در Buffalo انجام داده است.

علاوه بر ارائه خدمات جدید با پهپادهای ضدعفونی‌کننده، EagleHawk مجموعه‌ای از بازرسی‌های مبتنی بر پهپاد را ارائه می‌دهد که شامل GIS، تصاویر حرارتی و بازرسی سقف است.

 

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=19043

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.