• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
6

استفاده از خدمات تحویل پهپادی مرسوله‌های مرتبط با کرونا در کشور کانادا

  • کد خبر : 19736
  • ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
استفاده از خدمات تحویل پهپادی مرسوله‌های مرتبط با کرونا در کشور کانادا

شرکت DDC مستقر در تورنتو با یک سازمان غیرانتفاعی مشارکت دارد تا تحویل‌های پهپادی مربوط به ویروس کرونا را در جامعه گسترش دهد. این شرکت از همکاری با GlobalMedic و Air Canada برای حمل محموله‌های مورد نیاز به جزیره Christian، یک منطقه دورافتاده خبر داد که توسط انجمن Beausoleil First Nation در Ontario اداره می […]

شرکت DDC مستقر در تورنتو با یک سازمان غیرانتفاعی مشارکت دارد تا تحویل‌های پهپادی مربوط به ویروس کرونا را در جامعه گسترش دهد.

این شرکت از همکاری با GlobalMedic و Air Canada برای حمل محموله‌های مورد نیاز به جزیره Christian، یک منطقه دورافتاده خبر داد که توسط انجمن Beausoleil First Nation در Ontario اداره می شود. با استفاده از پهپادهای Sparrow و مناطق نشست و برخاست DroneSpot شرکت DDC و همچنین زیرساخت‌های دیگر پرواز پهپاد، پروازها از راه دور توسط شرکت از مرکز عملیات‌های تجاری جدید خود در Vaughan، شهری در Ont کنترل می‌شوند.

مقامات شرکت انتظار دارند که این برنامه در سه ماهه سوم سال جاری آغاز شود. این برنامه با همکاری شرکت لجستیک، گروه OEC اجرا خواهد شد.

انتظار می‌رود که انجمن Beausoleil First Nation از راهکار بهره‌برداری از پهپاد Sparrow متعلق به DDC استفاده کند تا تماس های بین افراد را در حین ارائه خدمات و انتقال محموله‌های مربوط به بیماری کرونا مانند تجهیزات حفاظت شخصی، کیت‌های بهداشتی و کیت تست محدود کند.

Michael Zahra، مدیر DDC گفت: “ما خوشحالیم که GlobalMedic را به عنوان یکی دیگر از مشتری‌های لجستیک پهپاد تجاری معرفی می‌کنیم.”

سال گذشته، DDC با Air Canada و (EIA) فرودگاه بین‌المللی Edmonton برای راه‌اندازی اولین مرکز مستقر در فرودگاه و در زمینه تحویل توسط پهپاد همکاری کرد. مقامات فرودگاه‌های منطقه‌ای Edmonton و DDC قصد دارند با بهره مندی از زیرساخت‌های پروازی پهپاد DDC، مسیرهای پرواز را از EIA با استفاده از مناطق نشست و برخاست DroneSpot شرکت بسازند.

 

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=19736

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.