• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
4

از سرگیری فعالیت‌های بوئینگ در ایالت واشنگتن از ۱۳ آوریل

  • کد خبر : 18415
  • ۲۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴
از سرگیری فعالیت‌های بوئینگ در ایالت واشنگتن از ۱۳ آوریل

بوئینگ برخی از عملیات‌های خود نظیر کارهای نظامی، را از ۱۳ آوریل در ایالت واشنگتن از سر گرفت و این نشان‌دهنده پایان بخشی تعطیلات آن است که از ۲۵ مارس آغاز شده بود. سازنده‌های هواپیماهای تجاری مستقر در شیکاگو، فعلاً تولید هواپیماهای تجاری را آغاز نمی کنند. بوئینگ می‌گوید: “تمرکز ما در شروع مجدد عملیات، […]

بوئینگ برخی از عملیات‌های خود نظیر کارهای نظامی، را از ۱۳ آوریل در ایالت واشنگتن از سر گرفت و این نشان‌دهنده پایان بخشی تعطیلات آن است که از ۲۵ مارس آغاز شده بود.

سازنده‌های هواپیماهای تجاری مستقر در شیکاگو، فعلاً تولید هواپیماهای تجاری را آغاز نمی کنند.

بوئینگ می‌گوید: “تمرکز ما در شروع مجدد عملیات، برنامه‌های نظامی و دفاعی می‌باشد.”

این شرکت در بیانیه‌ای اعلام داشت: “سایت‌هایی که بازگشایی خواهند شد در منطقه Puget Sound خواهد بود که شامل سیاتل و Moses Lake در واشنگتن می‌باشد. از سرگیری فعالیت‌ها مربوط به به هواپیماهای نظارتی دریایی P-8 و تانکرهای سوخت گیری هوایی KC-46 است.”

فعالیت Moses Lake مربوط به پشتیبانی از ذخیره سازی ۷۳۷ Max است و سایر آزمایشگاه‌های ضروری و تیم های پشتیبانی، به حمایت از نیازهای مهم مشتری ادامه خواهند داد.

شروع مجدد بخشی از عملیات، حدود ۲۵۰۰ کارمند را درگیر خواهد کرد.

بوئینگ می‌گوید: “فعالیت‌های این شرکت در حمایت از وزارت دفاع، به عنوان بخشی از پایگاه صنعتی دفاعی، یک موضوع امنیت ملی است و از اهمیت حیاتی برخوردار است. علاوه بر این، تجارت ما از حمل و نقل مهم جهانی پشتیبانی می‌کند.”

این شرکت در ۲۵ مارس به علت شیوع ویروس کرونا، در منطقه Puget Sound و Moses Lake فعالیت خود را متوقف کرده بود.

بوئینگ می‌گوید که رویکرد مرحله به مرحله آن برای شروع مجدد عملیات، به تضمین یک زنجیره تأمین قابل‌اعتماد و آماده‌سازی آن برای شروع مجدد عملیات‌های دیگر کمک خواهد کرد.

بوئینگ همچنین اقدامات بهداشتی را برای محافظت کارکنان در برابر ویروس کرونا، انجام داده است از جمله اجرای تست‌های سلامت، تنظیم کردن شیفت کارکنان و اضافه کردن نشانه‌هایی که به کارکنان یادآوری می‌کند فاصله خود را از همکاران حفظ کنند. به گفته این شرکت، همه کارگران در ایالت واشنگتن، ملزم به پوشیدن ماسک صورت خواهند بود.

 

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=18415

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.