• امروز : سه شنبه - ۱ خرداد - ۱۴۰۳
6

از دست دادن بیش از یک میلیارد مسافر در فرودگاه‌های اروپایی در سال ۲۰۲۰

  • کد خبر : 18440
  • ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵
از دست دادن بیش از یک میلیارد مسافر در فرودگاه‌های اروپایی در سال ۲۰۲۰

آمارهایی که توسط ACI اروپا منتشر شده، نشان می‌دهد که فرودگاه‌های اروپایی در ماه مارس نسبت به کل سال ۲۰۰۹ که جهان در بحران مالی قرار داشت، تعداد مسافران بیشتری را از دست داده است. Olivier Jankovec ، مدیر کل ACI اروپا، گفت: “تعداد مسافرها در فرودگاه‌های اروپا  در ماه مارس در مقایسه با ماه […]

آمارهایی که توسط ACI اروپا منتشر شده، نشان می‌دهد که فرودگاه‌های اروپایی در ماه مارس نسبت به کل سال ۲۰۰۹ که جهان در بحران مالی قرار داشت، تعداد مسافران بیشتری را از دست داده است.

Olivier Jankovec ، مدیر کل ACI اروپا، گفت: “تعداد مسافرها در فرودگاه‌های اروپا  در ماه مارس در مقایسه با ماه مشابه در سال ۲۰۱۹، در حدود ۱۰۶ میلیون نفر کاهش یافته است. ماه گذشته میزان ترافیک مسافر تقریبا ۶۰٪ و در سه ماهه اول سال ۲۰۲۰، ۲۱٪ کاهش یافته است.

Jankovec  می‎‌افزاید: “با از سرگیری مجدد فعالیت‌های شرکت‌های هواپیمایی، مراقبت‌های ترافیک حمل بار و همچنین فعالیت‌های بهداشتی و دیگر خدمات اضطراری ادامه می‌یابد.”

ACI اروپا، پیش‌بینی می‌کند که در بدترین حالت، تعداد مسافرها در مقایسه با سال ۲۰۱۹ می توانند ۱٫۲ میلیارد  (%۴۸) کاهش داشته باشند. کمی خوش‌بینانه‌تر این است که فرودگاه‌های اروپایی در سال جاری ۸۷۳ میلیون مسافر را از دست دهند و این نشان‌دهنده کاهش ۳۵ درصدی نسبت به سال گذشته است. پیش از آغاز بحران ویروس کرونا، پیش بینی می‌شد در سال ۲۰۲۰ تعداد مسافرها ۲٫۳ درصد افزایش یابد.

این نهاد همچنین پیش‌بینی می‌کند که درآمدهای فرودگاهی اروپا بین ۲۳ تا ۲۹ میلیارد یورو در سال جاری کاهش یابد.

وی گفت: “در حال حاضر، فرودگاه‌ها برنامه‌های تعطیلی موقت را اجرا می‌کنند (اگرچه این موضوع در همه کشورها صدق نمی‌کند.) این طرح بسیار مورد استقبال واقع گردیده است زیرا  به فرودگاه‌ها کمک می‌کند تا ضمن حفظ نیروی کار خود، هزینه‌ها را کاهش دهند.”

وی افزود: “اما فرودگاه ها باید تا زمانی که لازم باشد این تعطیلی را ادامه دهند. آن‌ها همچنین به انعطاف‌پذیری فوری در طیف وسیعی از اقدامات نظارتی اتحادیه اروپا نیاز دارند که می‌تواند به آن‌ها در کاهش بیشتر هزینه‎‌ها کمک کند.”

ACI Europe می‌گوید خواستار حمایت از کلیه کارکنان اکوسیستم حمل و نقل هوایی و یک برنامه کاملاً هماهنگ شده در زمینه کمک به حمل و نقل هوایی اروپا، می‌باشند.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=18440

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.