• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
6

ارزیابی پیشنهادات برای افزایش سرمایه AirAsia

  • کد خبر : 19508
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۲
ارزیابی پیشنهادات برای افزایش سرمایه AirAsia

گروه AirAsia در حال ارزیابی پیشنهادات برای تقویت سهام و نقدینگی خود از طریق افزایش سرمایه است، زیرا باید بر چالش‌های ایجاد شده توسط شیوع ویروس کرونا غلبه کند. در یک افشای اطلاعات بورس اوراق بهادار مالزی، این گروه می‌گوید که پیشنهادهایی از طرف بانکداران سرمایه گذاری، وام‌دهندگان و همچنین سرمایه‌گذاران بالقوه برای کمک به […]

گروه AirAsia در حال ارزیابی پیشنهادات برای تقویت سهام و نقدینگی خود از طریق افزایش سرمایه است، زیرا باید بر چالش‌های ایجاد شده توسط شیوع ویروس کرونا غلبه کند.

در یک افشای اطلاعات بورس اوراق بهادار مالزی، این گروه می‌گوید که پیشنهادهایی از طرف بانکداران سرمایه گذاری، وام‌دهندگان و همچنین سرمایه‌گذاران بالقوه برای کمک به شرکت در طی بحران Covid-19 ارائه شده است.

به علاوه، این شرکت هواپیمایی در حال انجام مذاکراتی با چندین طرف برای سرمایه‌گذاری‌ها و همکاری مشترک است که ممکن است منجر به سرمایه‌گذاری‌های بیشتری در بخش‌های خاص از تجارت های گروه AirAsia می‌شود.

با این حال، AirAsia با استناد به محرمانه بودن می‌گوید که اطلاعات مربوط به این پیشنهادها را فاش نخواهد کرد.

گروه AirAsia اعلام کرد که اپراتور ارزان قیمت در حال مذاکره برای فروش ۱۰% از سهام خود به گروه SK کره جنوبی از طریق بخش خصوصی است. گروه SK متعاقباً این مذاکرات را تأیید کرد و افزود که هنوز تصمیم نگرفته است که خرید سهام را انجام دهد.

گزارشات منتشر شده بیان می‌کند که دولت مالزی به دنبال ایجاد تزریق پول نقد ۳۵۲ میلیون دلاری به سه شرکت حمل و نقل محلی از جمله AirAsia برای کمک به صنعت هواپیمایی مالزی است تا آن را برای عملیات پس از بحران ویروس کرونا آماده کند.

یک منبع ناشناس به نقل از این گزارش گفت که حدود ۸۰% از رقم ۳۵۲ میلیون دلاری توسط شرکت بیمه مالزی Danajamin Nasional تضمین می‌شود و ۲۰% باقی مانده توسط خود شرکت تضمین خواهد شد.

تأثیر این بیماری باعث شد گروه AirAsia در ۲۹ آوریل اعلام کند که سفارشات خود را برای هواپیمای ایرباس ارزیابی می‌کند و هیچ هواپیمای جدیدی را برای بقیه سال ۲۰۲۰ تحویل نخواهد گرفت.

شرکت AirAsia مالزی پس از تعلیق پروازهای خود در ۲۸ مارس، پروازهای داخلی را در ۲۹ آوریل از سر گرفت.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=19508

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.