• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
6

ارزیابی فشارهای زنجیره تأمین شرکت Safran در اثر بحران کرونا

  • کد خبر : 18887
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
ارزیابی فشارهای زنجیره تأمین شرکت Safran در اثر بحران کرونا

Safran در حال بررسی زنجیره‌تأمین خود در شرایط بحران ویروس کرونا است، در حالی که این شرکت بزرگ هوافضایی، آماده کمک‌رسانی گسترده برای جبران آسیب‌های جدی است. مدیرعامل این شرکت Philippe Petitcolin گفت: این شرکت یک “کارگروه” ایجاد کرده است تا وضعیت همه تأمین‌کنندگان خود را بررسی نموده و بتواند شرکت‌هایی را که بیشتر در […]

Safran در حال بررسی زنجیره‌تأمین خود در شرایط بحران ویروس کرونا است، در حالی که این شرکت بزرگ هوافضایی، آماده کمک‌رسانی گسترده برای جبران آسیب‌های جدی است.

مدیرعامل این شرکت Philippe Petitcolin گفت: این شرکت یک “کارگروه” ایجاد کرده است تا وضعیت همه تأمین‌کنندگان خود را بررسی نموده و بتواند شرکت‌هایی را که بیشتر در معرض خطر هستند را شناسایی کند. در مجموع ۴۷۵ شغل تحت پوشش این فرآیند قرار گرفته‌اند و ۷۰ شغل نیز همچنان در معرض خطر هستند. به گفته وی، این مشکلات ممکن است به دلیل عدم توانایی در بازگشایی خطوط تولید متوقف شده یا مسائل مالی باشد. Safran راه‌حل‌های بسیاری را به تأمین‌کنندگان خود ارائه داده است تا بتوانند از شرایط بحرانی به خوبی عبور کنند، از جمله اقدامات این شرکت وام‌های سرمایه‌گذاری، تلاش برای ادغام شرکت‌ها و کمک‌های کوتاه مدت می‌باشد.

Petitcolin می‌گوید: خطوط تولیدی Safran تا حد زیادی باز است، فقط ۴۵ سایت از تقریباً ۲۵۰ سایت تولیدی در سطح جهان تعطیل هستند که اکثر آنها در هند یا آمریکای شمالی واقع شده‌اند.

در حالی که همکاری مشترک CFM International با GE Aviation همچنان به تولید موتورهای Leap-1B برای Boeing 737 Max می‌پردازد، Bernard Delpit، رئیس ارشد مالی می‌گوید که Safran مجبور شد در پی لغو سفارشات، برخی از پرداخت‌های پیش از تحویل را در ماه مارس و آوریل بازپرداخت کند.

Petitcolin می‌گوید: “ما در ارتباط نزدیک با مشتریان و سازگار با زنجیره‌تأمین آنان هستیم.

او اذعان می‌کند که اگر قیمت نفت پایین بماند، مزایای مالی که از مصرف سوخت پایین در محصولات نسل جدید به دست می‌آید نیز ناچیز خواهد بود.  همچنین تعداد بسیاری از هواپیماهای A340 ، A380 و بوئینگ ۷۶۷ نیز هرگز پرواز نخواهند کرد.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=18887

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.