• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
9

ارائه راهکارهای نوآورانه برای مدیریت حریم هوایی پهپادها

  • کد خبر : 17831
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸
ارائه راهکارهای نوآورانه برای مدیریت حریم هوایی پهپادها

در حال حاضر، مواردی مانند تحویل محموله توسط پهپادها، بازرسی‌ به کمک پهپادها و حتی تاکسی‌های هوایی، برای جوامع بشری در سراسر جهان به واقعیت نزدیک تر شده است. با پیشرفت سیستم‌های هواپیماهای بدون سرنشین (UAS) و مدیریت ترافیک (UTM) آن‌ ها، دولت‌ها و اپراتورها باید بر این موضوع تمرکز کنند که چگونه هواپیماها، اعم […]

در حال حاضر، مواردی مانند تحویل محموله توسط پهپادها، بازرسی‌ به کمک پهپادها و حتی تاکسی‌های هوایی، برای جوامع بشری در سراسر جهان به واقعیت نزدیک تر شده است. با پیشرفت سیستم‌های هواپیماهای بدون سرنشین (UAS) و مدیریت ترافیک (UTM) آن‌ ها، دولت‌ها و اپراتورها باید بر این موضوع تمرکز کنند که چگونه هواپیماها، اعم از سرنشین‌دار و بدون سرنشین، می‌توانند به طور ایمن در فضای پروازی محدود ادغام شوند.

با توجه به این رویکرد جهانی توافق شده، راه اندازی خدمات UAS – بدون لحاظ کردن تأثیر منفی در ایمنی عملیات هوانوردی سرنشین دار یا امنیت اشخاص و اموال بر روی زمین- به کسب و کارها کمک خواهد کرد. سازمان بین المللی هوانوردی غیرنظامی (ICAO) در چهارمین رویداد سالانه خود (DRONE ENABLE) در برزیل، به بررسی این موضوعات می‌پردازد.

آخرین مهلت ارسال RFI برای چهارمین رویداد، ۱۷ آوریل است. زمینه‌های اصلی موضوع مورد نظر در رویداد امسال شامل موارد زیر است:

– الزامات عملکرد هواپیماهای بدون سرنشین در یک محیط UTM.

– صدور گواهینامه سیستم UTM.

– ادغام UTM با محیط ها و فعالیت‌های فرودگاهی.

تمام پاسخ‌های RFI توسط گروهی از متخصصان بین‌المللی ارزیابی خواهد شد و بهترین آثار ارسالی، فرصتی برای ارائه خود در رویداد DRONE ENABLE در ریو را خواهند داشت.

 

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=17831

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.