• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
7

ادامه تولید بوئینگ CH-47 تا سال ۲۰۲۵

  • کد خبر : 18093
  • ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۴
ادامه تولید بوئینگ CH-47 تا سال ۲۰۲۵

ارتش آمریکا بر این باور است که ترکیبی از فروش داخلی و خارجی، حداقل تقاضای مورد نیاز برای باز ماندن خط تولید بوئینگ CH-47 در پنسیلوانیا تا سال ۲۰۲۵ را تامین خواهد کرد. Bruce Jette، معاون ارتش آمریکا در زمینه تدارکات، لجستیک و فناوری، می‌گوید، بوئینگ می‌تواند با ۵ روز در هفته و روزانه ۸ […]

ارتش آمریکا بر این باور است که ترکیبی از فروش داخلی و خارجی، حداقل تقاضای مورد نیاز برای باز ماندن خط تولید بوئینگ CH-47 در پنسیلوانیا تا سال ۲۰۲۵ را تامین خواهد کرد.

Bruce Jette، معاون ارتش آمریکا در زمینه تدارکات، لجستیک و فناوری، می‌گوید، بوئینگ می‌تواند با ۵ روز در هفته و روزانه ۸ ساعت کار، سالانه ۱۸ هواپیما تولید کند.

علاوه بر سفارشات ارتش آمریکا، این خط تولید به ۶ فروند بالگرد جدید CH-47 Block I برای هلند و ۸ فروند دیگر از همین نوع برای سنگاپور نیز بستگی خواهد داشت. بوئینگ همچنین قصد دارد ۱۷ فروند  CH-47D را در پیکربندی CH-47F برای ارتش اسپانیا بازتولید کند.

این شرکت همچنین به دریافت سفارشاتی از انگلیس امیدوار است.

CH-47 همچنین در رقابت با King Stallion Sikorsky CH-53K در اسرائیل و آلمان است. هر دوی این کشورها خواستار یک هلیکوپتر سنگین هستند. آلمان خواستار خرید ۶۰ هواپیما و اسرائیل خواستار خرید ۲۰ فروند است.

در نوامبر ۲۰۱۹، وزارت امور خارجه ایالات متحده، با خرید ۱۰ فروند بوئینگ CH-47F توسط امارات متحده عربی موافقت کرد.

در فوریه سال ۲۰۲۰، فرانسه خواستار خرید دو Chinooks برای نیروهای ویژه خود شد، هرچند ممکن است قبل از خرید، این هلیکوپتر را برای ارزیابی در عملیات های خود، اجاره کند. با این حال، امکان خرید تا سال ۲۰۲۵ وجود نخواهد داشت.

ارتش آمریکا قصد داشت تولید نسخه Block II از CH-47 را برای سال ۲۰۲۰ متوقف کند تا بتواند بودجه آن را برای توسعه روتورکرفت جدید خود با نام Future Vertical Lift پس‌انداز کند. این طرح از سوی بوئینگ و کنگره ایالات متحده مورد قبول واقع نشد، زیرا امکان دارد خط تولید بسته شود.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=18093

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.