• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
10

آینده دیجیتال‌سازی باربری هوایی

  • کد خبر : 16928
  • ۱۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۹
آینده دیجیتال‌سازی باربری هوایی

با تغییر دنیای کسب‌وکار در سراسر جهان به واسطه تکنولوژِی، جذب نوآوران جوان برای رشد آتی صنعت حمل و نقل هوایی جهانی حیاتی شده‌است. گزارش منتشر شده توسط INSEAD (یکی از دانشکده های برجسته کسب و کار در جهان)، تأیید می‌کند که دیجیتالی کردن همراه با جهانی شدن، تقاضا را برای استعداد کارآفرینی افزایش داده […]

با تغییر دنیای کسب‌وکار در سراسر جهان به واسطه تکنولوژِی، جذب نوآوران جوان برای رشد آتی صنعت حمل و نقل هوایی جهانی حیاتی شده‌است. گزارش منتشر شده توسط INSEAD (یکی از دانشکده های برجسته کسب و کار در جهان)، تأیید می‌کند که دیجیتالی کردن همراه با جهانی شدن، تقاضا را برای استعداد کارآفرینی افزایش داده است. این در حالی است که همه سازمان‌ها باید استعدادهای کارآفرینی را جذب و تقویت کنند.

به نظر می رسد سوئیس همچنان به عنوان کشوری که بیشترین استعداد را به خود اختصاص داده است، همچنان در صدر جدول قرار دارد، در حالی که سنگاپور و ایالات متحده، مانند سال گذشته، به ترتیب دوم و سوم هستند. در رده‌های بعدی نیز کشورهای اسکاندیناوی قرار دارند که نروژ در جایگاه چهارم، سپس دانمارک، فنلاند و سوئد نیز در رتبه هفتم قرار دارند. یمن در پایین‌ترین رده یعنی نفر ۱۲۵ و درست زیر کنگو، ۱۲۴ و بوروندی ۱۲۳ قرار دارد.

عبدالله محمد شادید، مدیرعامل Etihad Cargo، معتقد است که بخش باربری هوایی شرکت Etihad Airways به واسطه تمرکز حاد خطوط هوایی بر روی دیجیتال سازی و مدل های آموزش گسترده و در حال پیشرفت، می تواند استعدادهای جدیدی را به خود جلب کند.

وی تأکید می کند: “با معرفی سیستم‌های جدید دیجیتالی، یکی از مواردی که باید به آن توجه زیادی کنیم آموزش است. ما آموزش‌ بسیار قوی داریم،که نه تنها برای کارکنان ما بلکه برای شرکای ما از نظر نمایندگی های حمل و نقل زمینی (GHAs) یا در بازارهای خاصی که نمایندگان فروش عمومی (GSAs) از طرف ما می فروشند، مفید است”.

شادید خاطرنشان می‌کند که با تکامل شرکت Etihad Cargo، این شرکت بر روی استعدادهای داخلی نیز سرمایه گذاری می‌کند. گروه هواپیمایی Etihad یک ابتکار کلیدی برای سرمایه‌گذاری در امارات در نظر گرفته است، بنابراین ما استعدادهای جدیدی را ایجاد می‌کنیم که فرصت هایی را در صنعت باربری هوایی ایجاد کند. به عنوان مثال، مرکز کنترل بار ما، به همراه سیستم‌های جدید دیجیتالی، باعث می‌شود تا باربری هوایی برای افرادی که می‌خواهند این سیستم های جدید را یاد بگیرند به یک صنعت جذاب در سطح جهانی تبدیل شود.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=16928

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.