• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
8

آموزش مجازی مشتریان توسط شرکت رولز رویس

  • کد خبر : 19182
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
آموزش مجازی مشتریان توسط شرکت رولز رویس

رولزرویس با محدودیت‌های مسافرتی تحمیل شده بخاطر ویروس کرونا و فاصله گذاری اجتماعی که آموزش حضوری را دشوار کرده است، یک برنامه آموزش تعمیر و نگهداری مجازی را برای مشتریان هواپیمایی خود ارائه داده است. دوره اول شامل نمای کلی از ساخت، طراحی و بهره‌برداری از موتور BR725 است که در جت‌های تجاری با برد […]

رولزرویس با محدودیت‌های مسافرتی تحمیل شده بخاطر ویروس کرونا و فاصله گذاری اجتماعی که آموزش حضوری را دشوار کرده است، یک برنامه آموزش تعمیر و نگهداری مجازی را برای مشتریان هواپیمایی خود ارائه داده است.

دوره اول شامل نمای کلی از ساخت، طراحی و بهره‌برداری از موتور BR725 است که در جت‌های تجاری با برد بسیار دور G650/ER Gulfstream استفاده می‌شود.

پس از اتمام دوره آموزشی جامع دو روزه، شرکت‌کنندگان قادر خواهند بود موتور را سرویس کنند و تعمیرات غیردوره‌ای را انجام دهند.

اندی رابینسون، معاون ارشد حمل و نقل هوایی رولزرویس، می‌گوید: “فناوری دیجیتال نقش مهمی در به وجود آوردن نظارت ما در خصوص  موتورهای هوشمند دارد، ما از این روش برای طراحی، آزمایش و نگهداری موتورهای خود استفاده می‌کنیم.”

وی گفت: “این ابزار آموزشی جدید و همه‌جانبه، زنده و مجازی چیزی جز تغییر روش نیست. این کار ما را در آموزش‌های فنی هدایت می‌کند و به مشتریان این امکان را می‌دهد تا در هر کجای دنیا در آموزش‌های جدید شرکت کنند. آن‌ها فقط به اتصال اینترنتی و تجهیزات VR، نیاز دارند.”

رولزرویس در حالیکه قصد جایگزینی کامل آموزش‌های عملی را ندارد، می‌گوید فضای مجازی ابزاری با ارزش است که به مشتریان این امکان را می‌دهد، تا انعطاف‌پذیری بیشتری ایجاد کرده و نیاز به حمل  موتور آموزشی سنگین را از بین می برد.

 

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=19182

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.