• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
7

آماد‌گی بوئینگ برای بازگشایی کارخانجات تولید CH-47 Chinook در فیلادلفیا

  • کد خبر : 18627
  • ۰۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷
آماد‌گی بوئینگ برای بازگشایی کارخانجات تولید CH-47 Chinook در فیلادلفیا

بوئینگ پس از تعطیلی سایت‌های خود در حدود دو هفته و نیم به دلیل خطرات ناشی از آلودگی ویروس کرونا، در حال بازگشایی کارخانجات تولید CH-47 Chinook در ریدلی پنسیلوانیا است. بوئینگ در ۱۷ آوریل اعلام داشت که بازگشایی این کارخانه با اقدامات ایمنی پیشرفته همراه خواهد شد. این پروژه در سوم آوریل به دلیل […]

بوئینگ پس از تعطیلی سایت‌های خود در حدود دو هفته و نیم به دلیل خطرات ناشی از آلودگی ویروس کرونا، در حال بازگشایی کارخانجات تولید CH-47 Chinook در ریدلی پنسیلوانیا است.

بوئینگ در ۱۷ آوریل اعلام داشت که بازگشایی این کارخانه با اقدامات ایمنی پیشرفته همراه خواهد شد. این پروژه در سوم آوریل به دلیل شیوع بیماری در نزدیکی فیلادلفیا بسته شد.

بوئینگ قبل از تعطیل شدن کارخانه، اولین CH-47F را به نیروی هوایی سلطنتی هلند تحویل داد. این سایت همچنین بدنه‌ی هواپیمایBell Boeing V-22 Osprey را می‌سازد.

این تأسیسات از محدودیت‌های قرنطینه ویروس کرونا معاف است زیرا تولید هواپیماهای نظامی توسط وزارت دفاع ایالات متحده به عنوان تجارت استراتژیک تلقی می‌شود.

بوئینگ قصد دارد در طول بحران ویروس کرونا، اقدامات ایمنی را برای حفظ عملیات تولید، انجام دهد.

از زمان بسته شدن، کل تأسیسات تحت ضدعفونی پیشرفته قرار گرفته است و ایستگاه‌های ضد عفونی دست در نقاط ورودی به سایت تولید اضافه شدند.

هدف این شرکت حفظ فاصله اجتماعی بین کارمندان با تغییر در زمان فعالیت و برگزاری جلسات مجازی در صورت امکان است. همچنین کارمندانی که نیازی به حضور در محل کار ندارند، می‌توانند کار خود را از راه دور انجام دهند.

بونینگ می گوید: “با استفاده از نشانه های بصری، مناطق کاری از یکدیگر فاصله داده شده اند. مناطق کافه تریا نیز برای ایجاد فاصله فیزیکی بیشتر تنظیم خواهند شد.

همچنین، همه کارکنان باید از ماسک صورت یا سایر پوشش‌ها استفاده کنند. این شرکت می‌گوید که ماسک هایی را نیز تهیه خواهد کرد.

قبل از آمدن به محل کار نیز، غربالگری دما برای کلیه کارمندان انجام خواهد شد. این شرکت همچنین اعلام کرده است که در صورت نیاز، با استفاده از اسکنرهای حرارتی بدون تماس، دما را بررسی خواهند کرد.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=18627

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.