• امروز : سه شنبه - ۲۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
9

آغاز مونتاژ دم و پایلون اولین هواپیمای ایلوشن Il-96-400M

  • کد خبر : 19255
  • ۰۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷
آغاز مونتاژ دم و پایلون اولین هواپیمای ایلوشن Il-96-400M

United Aircraft قرار است مونتاژ دم و pylon موتور را برای اولین هواپیمای ایلوشین Il-96-400M در کارخانه VSO مستقر در Voronezh آغاز کند. این هواپیما نوع بلندتر و مدرن‌تر از هواپیمای Il-96-300 با اختلاف طول بدنه ۹٫۳۵ متر است. United Aircraft با بیان اینکه این پروژه زمان‌بندی شده است، می‌افزاید: “این هواپیما شاخص‌های قابل اعتماد […]

United Aircraft قرار است مونتاژ دم و pylon موتور را برای اولین هواپیمای ایلوشین Il-96-400M در کارخانه VSO مستقر در Voronezh آغاز کند.

این هواپیما نوع بلندتر و مدرن‌تر از هواپیمای Il-96-300 با اختلاف طول بدنه ۹٫۳۵ متر است.

United Aircraft با بیان اینکه این پروژه زمان‌بندی شده است، می‌افزاید: “این هواپیما شاخص‌های قابل اعتماد بودن خود را نسبت به مدل قبل حفظ خواهد کرد.”

کار بر روی هواپیما با وجود کاهش ترافیک هوایی جهانی که به نوبه خود منجر به عدم استقبال از هواپیماهای چهار موتوره از جمله ایرباسA380 ، A340 و بوئینگ ۷۴۷ شد، ادامه یافته است.

Il-96-400M دارای طول بدنه ۶۴٫۷ متر می‌باشد و مجهز به موتورهای Aviadvigatel PS-90A1 بوده که هر کدام قدرت رانش ۳۸۳۶۰ پوند را تولید می‌کنند، این در حالیست که خروجی تراست موتورهای مدل PS-90A  برابر با ۳۵۲۷۰ پوند بوده است.

حداکثر وزن برخاست این مدل، ۲۰ تن بیش تر از مدل قبلی بوده و وزن آن را به ۲۷۰ تن افزایش داده است. بیشترین میزان بارگیری آن در مقایسه با مدل هواپیمای ۳۰۰ که ۴۰ تن بوده، بیشتر و به میزان ۵۸ تن خواهد بود.

United Aircraft می‌گوید، مونتاژ بال و بدنه هواپیما برای اولین تست پرواز آن تکمیل شده است. اتصالات دم و pylon نیز در مرحله بعدی انجام خواهد شد. همچنین نصب و راه‌اندازی سامانه‌های اصلی هواپیما شروع شده است.

Alexander Yarchevsky مدیر عامل مدیریت اجرایی VASO می‌گوید: کار بر روی Il96400M قرار است در سال جاری تکمیل شده و به همراه انتقال جت به ایستگاه تست پرواز انجام شود.

United Aircraft اعلام کرده است که این هواپیما شامل سیستم‌های کنترل پرواز و سیستم های ناوبری و ارتباطی مدرن تولید داخل خواهد بود.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=19255

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.