• امروز : پنج شنبه - ۲۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
6

آلمان جنگنده‌های Super Hornet و Eurofighters  را به عنوان جایگزین هواپیمای Tornado انتخاب می‌کند

  • کد خبر : 18706
  • ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
آلمان جنگنده‌های Super Hornet و Eurofighters  را به عنوان جایگزین هواپیمای Tornado انتخاب می‌کند

  آلمان برای جایگزینی جنگنده‌های Panavia Tornado خود، دو جنگنده اروپایی و آمریکایی را انتخاب می‌کند. وزیر دفاع این کشور در گزارشی به پارلمان آلمان آنها را از قصد دولت مطلع نموده است. برلین در نظر دارد ۳۰ فروند هواپیمای جنگنده پیشرفته F/A-18E /F را برای حمل جنگ‌افزارهای هسته‌ای، به علاوه ۱۵ فروند هواپیمای جنگ […]

 

آلمان برای جایگزینی جنگنده‌های Panavia Tornado خود، دو جنگنده اروپایی و آمریکایی را انتخاب می‌کند. وزیر دفاع این کشور در گزارشی به پارلمان آلمان آنها را از قصد دولت مطلع نموده است.

برلین در نظر دارد ۳۰ فروند هواپیمای جنگنده پیشرفته F/A-18E /F را برای حمل جنگ‌افزارهای هسته‌ای، به علاوه ۱۵ فروند هواپیمای جنگ الکترونیکی EA-18G Growler خریداری کند.

علاوه بر این، وزیر دفاع می‌گوید که ۹۳ فروند Eurofighters  را خریداری می‌کند. در حالی که ۵۵ فروند از آن‌ها جایگزین جنگنده‌های Tornado خواهند شد، ۳۸ فروند جنگنده باقیمانده نیز احتمالاً تحت پوشش پروژه Quadriga برای جایگزینی هواپیماهای Tranche 1 Eurofighters در ناوگان Luftwaffe قرار می‌گیرند.

این تصمیم به احتمال زیاد باعث افزایش انتقادات سیاسی خواهد شد، هم از طرف حزب SPD – بخشی از دولت ائتلاف – و هم از اتحادیه های کارگری آلمان که مخالف خریدهای خارجی به دلیل حمایت از صنعت داخلی هستند.

با این حال، عدم وجود سامانه‌های لازم در عملیات‌های جنگ الکترونیکی در Eurofighters  و همچنین نیاز به حمل جنگ‌افزارهای هسته‌ای آمریکایی، احتمالا در نهایت این تصمیم به نفع هواپیماهای بوئینگ خواهد شد.

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=18706

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.