• امروز : دوشنبه - ۱۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳
10

آغاز فعالیت‌ شرکت هواپیمایی Quantum برای خدمات تاکسی هوایی در سال ۲۰۲۱

  • کد خبر : 18830
  • ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
آغاز فعالیت‌ شرکت هواپیمایی Quantum برای خدمات تاکسی هوایی در سال ۲۰۲۱

پس از آنکه Quantum Air تعداد ۲۶ هواپیمای الکتریکی کوچک را به شرکت  Bye Aerospace سفارش داد، فعالیت سرویس تاکسی هوایی طی سال آینده در حوالی لس‌آنجلس آغاز خواهد شد. این طرح برای اتصال فرودگاه بین المللی لس‌آنجلس (LAX) با سایر فرودگاه های منطقه لس آنجلس است. Quantum در نظر دارد با سفارش هواپیماهای eFlyer […]

پس از آنکه Quantum Air تعداد ۲۶ هواپیمای الکتریکی کوچک را به شرکت  Bye Aerospace سفارش داد، فعالیت سرویس تاکسی هوایی طی سال آینده در حوالی لس‌آنجلس آغاز خواهد شد.

این طرح برای اتصال فرودگاه بین المللی لس‌آنجلس (LAX) با سایر فرودگاه های منطقه لس آنجلس است. Quantum در نظر دارد با سفارش هواپیماهای eFlyer از Bye Aerospace اولین اپراتور تجاری هواپیماهای الکتریکی شود.

eFlyer هواپیماهای کوچک دو یا چهار نفره‌ای می‌باشند که دارای یک ملخ الکتریکی نصب شده در مرکز هستند. Quantum می‌گوید، در حالی که زمان راه اندازی هواپیماهای الکتریکی عمودپرواز (eVTOL) هنوز مشخص نیست، اما هواپیماهایی با ویژگی نشست و برخاست الکتریکی، معروف به eCOTL، اکنون برای کاربرد تجاری آماده هستند.

شرکت Quantum در نظر دارد از هواپیماهای الکتریکی برای پروازهای بسیار کوتاه بین فرودگاه‌های محلی منطقه لس‌آنجلس و LAX استفاده کند. Tony Thompson، مدیر عامل شرکت Quantum گفت که ناوگان eCTOL برای آن دسته از مسافران درون شهری طراحی شده که می‌خواهند، به جای ساعت‌ها  ماندن در بزرگراه، سفری را در عرض چند دقیقه در شهر داشته باشند.

George Bye، مدیرعامل شرکت Bye Aerospace اظهار داشت که هواپیماهای الکتریکی هزینه‌های عملیاتی کمتری دارند. او محاسبه می‌کند که هزینه هواپیمای eFlyer  ۲نفره برای هر ساعت پرواز ۲۳ دلار خواهد بود، در حالی که یک Cessna 172 علاوه بر هزینه‌های بالای تعمیر و نگهداری، حدود ۱۱۰ دلار در ساعت هزینه دارد. چیزی که باید دیده شود این است که Quantum قیمت خدمات پرواز محلی خود را چقدر عرضه خواهد کرد. این شرکت فقط می‌گوید که آن‌ها خدمات را “به طرز شگفت آوری مقرون‌به‌صرفه می‌سازند. همچنین جالب خواهد بود که ببینیم چگونه پروازهایی با مسافت های فوق‌العاده کوتاه‌، که اساساً توسط وسایل نقلیه شخصی انجام می‌شوند، در فرودگاه شلوغی مانند لس‌آنجلس اداره می‌شوند.

از آنجا که Quantum انتظار جذب سریع این خدمات را دارد، این شرکت برنامه‌های آموزشی آزمایشی را با شرکت آموزش هوانوردی نروژ OSM توسعه داده است. Thompson می‌گوید: “مشارکت ما با OSM بدان معنی است که خلبانان ما بطور تجاری در همان هواپیماهایی که در آن آموزش دیده‌اند پرواز می‌کنند. آن ها با هواپیماهای خود کاملاً آشنا خواهند شد و می‌توانند استانداردهای جدیدی را برای امنیت ایجاد کنند.”

این پروژه Quantum X نامیده شده‌است. Quantum در نهایت از چارچوب این پروژه برای ورود به بازار eVTOL استفاده خواهد کرد.

 

لینک کوتاه : http://aerospina.com/?p=18830

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.